וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכורות ישולמו, הקנס צפוי להתבטל

דור בלך

16.2.2009 / 12:03

בהנהלת בית"ר ירושלים ניצלו את הניצחון בקרית שמונה כדי לרדת מהעץ. שחקנים ממשיכים לטעון נגד אלברז ופרננדז: "הם עשו דווקא"

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות 5+ לייב

החגיגות של שחקני בית"ר ירושלים אחרי הניצחון 3:4 על עירוני קרית שמונה בגביע, נמשכו אמש עד השעות הקטנות של הלילה, ולא מבחירה. דקות ספורות לאחר שיצאו מקרית שמונה, נתקע האוטבוס של הקבוצה עקב בעיות טכניות במנוע, ונשאר במקום מעל לשעה. לירושלים הגיעו השחקנים רק לאחר השעה 4 לפנות בוקר, כשלאור השעה המאוחרת האוטבוס ערך עצירות ביניים והוריד שחקנים אשר גרים במרכז הארץ באיזור ביתם.

בסיום המשחק נרשמה שמחה גדולה בחדר ההלבשה של הדאבליסטית, כשעטר לא ערך לשחקניו שיחה, אלא הסתפק בחגיגה משותפת עימם שכללה חיבוקים ונשיקות לאחר שבוע של יחסים טעונים בין המאמן לשחקניו. מה שהרס את השמחה הן החשדות של שחקני הקבוצה והצוות המקצועי בסבוטאז' שערכו לכאורה צמד הדרום אמריקאים כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז.

"הם פשוט עשו דווקא", סיפר שחקן בקבוצה הבוקר (שני). "הם אולי צודקים, וכולנו מסכימים שהקנסות הללו לא מוצדקים ולא חוקיים, אבל זה משחק גביע שאי אפשר לכפר על הפסד בו. אם היינו מפסידים העונה שלנו הייתה גמורה. הם היו צריכים להיות חכמים ולא צודקים. מה גם שבסופו של דבר הם פוגעים גם בנו, שספגנו קנסות, וגם בעצמם".

המרוויח הגדול מהסיטואציה הוא ניר נחום שתפס את מקומו של אלברז במחצית השנייה והצטיין. בצוות המקצועי של הקבוצה היו מרוצים מאוד מיכולתו של השחקן שהגיע ביום האחרון של חלון ההעברות, וצפויים לתת לו את חולצת ההרכב גם בשבת מול בני יהודה.

עקב הסגל הקצר לא בטוח כי פרננדז ייענש גם כן בהדחה מההרכב, אך שביעות הרצון מתפקודו של עידן ורד בעמדת הקשר האחורי יכולה להביא לכך שימשיך בעמדה החדשה, כשעידן טל יוסת חזרה לעמדת הקשר האחורי השני במקומו של הארגנטינאי ומיכאל זנדברג יחזור להרכב.

בבית"ר הוחלט לשלם את משכורות חודש ינואר, בניגוד להחלטה מהשבוע שעבר לעכב את תשלום המשכורות. בקבוצה הבינו שהמהלך אינו חוקי, וניצלו את הניצחון כדי לרדת מהעץ שעליו עלו. בעקבות שיחות עם נציגי ארגון השחקנים בקבוצה מבינים שגם הקנסות בסך עשרת אלפים השקלים, שעדיין לא נגבו, הוא מנוגד לחוק, ובכל מקרה הקנסות לא יגבו לפני ה-15.3, מועד תשלום המשכורות הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully