וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל נקנס ב-500 דולר

16.2.2009 / 10:48

הקשר שוחח עם לוי ונענש בעקבות העימות עם קולמה וההתנהגות בחדר ההלבשה. גולסה ננזף. בוקולי הגיש בקשה לקבלת אזרחות

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, זימן הבוקר (שני) לשיחה את הקשר בירם כיאל בעקבות התקרית עם ג'ון קולמה. כזכור, סמוך לסיום ההארכה במשחק הגביע מול הפועל רמת גן, קולמה ניגש לכיאל ודחף אותו בעזרת הכתף. הדבר חזר על עצמו מספר פעמים וכיאל בחר לא להגיב לאחר שהקפטן יניב קטן והבלם דקל קינן התערבו ומיהרו להפריד בין הניצים. כיאל שנכנס עצבני לחדר ההלבשה זרק כסא על הרצפה ובמועדון כעסו על כך מאוד והחליטו להעמידו בפני וועדת משמעת. כזכור, בין היתר, כיאל אמר לחבריו לאחר המשחק: "קולמה חיפש ללכת איתי מכות".

במהלך השיחה הבהיר כיאל כי הוא נמנע מלהיכנס מעימות ובסך הכל הוציא את תסכולו בחדר ההלבשה במקום להיגרר לעימות פיזי עם שחקן מקבוצתו. השחקן הבטיח לא לחזור על המעשה הזה. לוי שמע את הדברים ובהחלטה משותפת עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק החליטו השניים לקנוס אותו ב-500 דולר. עדיין לא ידוע אם כיאל ייכלל בסגל למשחק בנתניה, אם כי נראה שלוי יחליט כן להכלילו משום שאין לו שחקנים נוספים בתפקיד הזה.

השוער ניר דוידוביץ' הגיב על ההחלטה להעניש את כיאל ואמר: "אני מאחל למכבי חיפה עוד הרבה שחקנים כישרוניים כמו בירם. הוא עשה טעות, אבל הוא יודע שהוא לא מעל הקבוצה. לכל שחקן יש תקופות קשות שבמהלכן משלמים מחיר. שחקנים נמצאים לפעמים תחת לחץ. אנחנו, השחקנים הוותיקים, תומכים בו".

דוידוביץ' הגיב על הניצחון של הקבוצה במכתש, על הפועל רמת גן: "קשה מאוד לשחק שם, אבל חשוב שהשגנו את הניצחון. לא משנה מי נקבל בשלב הבא כי בעבר ניצחנו את הקבוצות הגדולות והפסדנו לקטנות". במועדון החמיאו לדוידוביץ' על היכולת שהוא מפגין בליגה ובנבחרת. "עברתי את הניתוח הקשה בבקריירה שלי", אמר השוער. "זמן ההחלמה ממנו הוא כמעט נצח. היו ספקות לכל אורך הדרך אבל אני שמח שזה מאחוריי".

גולסה ננזף

הקשר אייל גולסה שחזר לאיטליה, על מנת לקחת חלק בשמינית גמר טורניר ויארג'יו מול פיורנטינה, ננזף על ידי ראשי הקבוצה. גולסה טען כי התראיין לכלי תקשורת ללא אישור ממחנה האימונים באיטליה, אך עשה זאת בתום לב וללא ידיעה כי מדובר בראיון. במועדון החליטו לא לקנוס אותו משום שהוא מרוויח פחות משכר חייל והדבר עשוי לבטל את משכורתו החודשית.

היום הגיש גוסטבו בוקולי בקשה לקבלת אזרחות יחד עם אשתו. השחקן, שכזכור כבר מחזיק בתעודת תושב ארעי, אמר: "אני מרגיש חלק מהמדינה ורוצה לבנות כאן את החיים שלי, אשמח אם יאשרו לי את הבקשה. אולי אגיע לנבחרת ישראל". הקשר עדיין מחכה לפגישה עם הנהלת הקבוצה במטרה לשדרג את החוזה שלו. הפגישה מתוכננת להתקיים בימים הקרובים, אם כי עדיין לא נקבע מועדה.

החלוץ שלומי ארבייטמן עשוי לחזור לספסל במשחק הקרוב (שני, 20:50) מול מכבי נתניה. ת'מבינקוסי פנטאני מועמד לפתוח. גם הקשר אוסיי רנספורד צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הבלם ליאוניד קרופניק מאוכזב מאוד ממעמדו ואם המצב יימשך הוא יעזוב בתום העונה. קרופניק מקווה להשתלב בסגל במשחק הקרוב. במועדון מעריכים כי הכרטיסים שהוקצו להם למשחק, 1,500 בסך הכל, יאזלו הרבה לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully