וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור מרעי סגר בהפועל ת"א

חלוצה הכשרוני של נבחרת הנוער סיים את הליך הבוררות שלו מול בית"ר טוברוק ויעבור לאדומים. יוכל לשחק כבר עכשיו למרות תום מועד ההעברות

חלוצה המוכשר של נבחרת הנוער וקבוצת נס טוברוק, ויקטור מרעי, סגר היום בהפועל תל אביב לתקופה של 4 וחצי שנים, באמצעות סוכנו, עו"ד שחר גרינברג. "אני שמח מאוד", אמר מרעי. "הייתה לי תקופה מאוד קשה בטוברוק שלא שיחקתי בגלל הבעיות עם החוזה. הייתה לי הצעה ממכבי תל אביב והעדפתי את הפועל, אני חושב שזה בית חם ואוהב, ואני מקווה שאוכל לעזור למועדון ולהצליח שם".

מרעי, שסיים השנה גיל נוער ורשום בקבוצת הבוגרים של בית"ר נס טוברוק מליגה ג', יכול להשתתף וליטול חלק במשחקי הליגה הקרובים חרף העובדה כי מועד ההעברות השני הסתיים. נציגיו של מרעי עורכי הדין גרינברג ונסים זידאן, מנהלים בימים אלו עתירה שהגיש השחקן במסגרת המוסד לבוררות מול קבוצת נס טוברוק.

בעתירה הם ביקשו כי השחקן ישוחרר ללא כל תמורה מנס טוברוק על סמך הסכם שנחתם בין הצדדים בשנה החולפת. עורכי דינו של השחקן שכנעו את הבורר בדיון המקדמי והצליחו לקבל צו זמני המורה להתאחדות לכדורגל לרשום את מרעי בכל קבוצה בה יחתום על אף סיום מועד ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully