וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מי שיעמוד בלחץ יצליח"

15.2.2009 / 14:27

מאמן הפועל ירושלים התייחס למעמד חצי גמר הגביע במסיבת עיתונאים. ג'ינו: "יכולים לנצח כל קבוצה", אשכנזי: "לא באים לסמן וי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נציגי הפועל חולון, מכבי חיפה, עירוני נהריה והפועל ירושלים ערכו היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני משחקי חצי גמר גביע המדינה שיתקיימו מחר בהיכל יד אליהו (שידור ישיר בערוץ 1 החל מהשעה 18:15).

חולון ונהריה יעלו ראשונות על הפרקט בדעה 18:15 ובשעה 20:45 יתמודדו ירושלים וחיפה במשחק שלאחריו תתבהר תמונת הגמר. המשחק על התואר ייערך ביום חמישי באותו מקום.

מאמן חיפה, אבי אשכנזי, אמר: "זו פעם ראשונה שלנו במעמד חצי הגמר, אבל אין לנו תחושה כאילו אנחנו רק באים לסמן וי על ההופעה. יש לנו הרבה מוטיבציה והרבה רצון לעשות עוד צעד אחד או שניים. בערב נתון בספורט הרבה דברים יכולים לקרות. כולם יודעים מה הנזק שנגרם לנו עם הפציעה של דורון פרקינס, אבל אין לנו ספק שנעמיד את הקבוצה טוב".

שחקן חיפה, עידו קוז'יקרו, הוסיף: "מרגש להגיע למעמד הזה עם קבוצה כמו מכבי חיפה. אנחנו מודעים לאתגר שעומד מולנו שזו הפועל ירושלים, שבאה עם מסורת גדולה ושהוכיחה את עצמה בליגה העונה. ננסה להביא כבוד לעיר ולאוהדים שתומכים כל העונה".

"בתור מועדון כמו הפועל ירושלים יש לנו את הכבוד להשתתף שוב במעמד הזה. אנחנו רוצים לעשות את ההיסטוריה ולזכות פעם שלישית ברציפות אבל זה לא יהיה קל", אמר מאמן ירושלים, גיא גודס, "אנחנו מוכנים מכל הבחינות, אבל הכל טוב ויפה עד המשחק עצמו. הקבוצות שיעשו את הדברים הנכונים בחצי הגמר יגיעו לגמר. זה לא משחק ליגה רגיל, אלו משחקים עם המון לחץ ומי שיעמוד בלחץ יצליח".

דני פרנקו : "מחוייבים לקהל ולקהילה"

מאמן הפועל חולון, דני פרנקו, שיפגוש את עירוני נהריה, אמר: "עשינו כברת דרך לא פשוטה בעונה הזאת ואני חושב שמגיע שאפו למערכת, שאחרי טלטלה כל כך עזה הצליחה להעמיד את הקבוצה בצורה כל כך ראויה. גביע זה ערב אחד וערב נתון ואני מקווה שנוכל לעשות את הדברים הנכונים. יש לנו קהל גדול מאוד שישטוף את האולם ואנחנו מחוייבים אליו, מחוייבים לקהילה שלנו ומחוייבים להנהלה שבעונה כזאת עושה כל כך הרבה מאמצים".

יעקב ג'ינו, שיעמוד מול פרנקו על הקווים, אמר: "לנהריה זו פעם שנייה בהיסטוריה שהיא מופיעה במעמד חצי הגמר. היא עדיין לא חוותה מעמד של גמר וזו בהחלט מטרה מבחינתנו. עברנו גם את מכבי תל אביב וגם את בני השרון והשחקנים הראו שהם ראויים ויכולים לנצח כל קבוצה בליגה. לצערי הראינו שאנחנו יכולים גם להפסיד לכל קבוצה אבל יחד עם זאת אני בטוח שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף".

רביב לימונד הוסיף: "אנחנו עוברים עונה עם הרבה תהפוכות כך שבסך הכל בשבילנו להגיע לחצי הגמר זה הישג יפה. נשחק נגד קבוצה טובה מאוד עם אנרגיות מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully