וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס לשחקני נתניה: "ממה אתם מפחדים מול השער?"

דור בלך

15.2.2009 / 13:29

המאמן לא היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה במשחק נגד מכבי פ"ת בגביע: "אתם נראים טוב באימונים ולא מיישמים את זה על המגרש"

לאחר קביעת מועד המשחק של מכבי נתניה נגד מכבי חיפה ליום שני הבא התברר בנתניה כי אלמוג כהן, שספג אמש (שבת) צהוב חמישי במשחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה, ייעדר מהמשחק החשוב. מי שצפוי לתפוס את מקומו בהרכב הוא רביד גזל, שנכנס אתמול בדקה ה-60 וגילה יכולת טובה.

לפני האימון הבוקר ערך לותר מתיאוס שיחה עם שחקניו בה ציין שוב את חוסר שביעות הרצון שלו מהיכולת של הקבוצה. "נראינו רע מאוד אתמול, רק בזכות הרבה מזל וטעויות של השופט ניצחנו", הודה הגרמני בפני שחקניו. "אמנם עוד ארבעה נצחונות כאלה ונניף את הגביע, אבל לי באופן אישי חשובה גם היכולת - כפי שצריך להיות לכם. אתם נראים טוב באימונים ולא מיישמים את זה על המגרש. ממה אתם כל כך מפחדים כשאתם מול השער? חשוב לשחק קבוצתי, אך צריכים בסופו של דבר גם לבעוט ולא רק למסור. אם לא תבעטו הכדור לא יכנס".

מתיאוס התייחס באופן ספציפי גם להתקפה במחצית שנייה בה היו לנתניה שישה מצבים בהם יכלו שחקני הקבוצה לבעוט אל עבר לשער, אך הם העדיפו להתמסר ביניהם ובסופו של דבר לא בעטו כלל. "לא האמנתי למראה עיני כשבסיום ההתקפה הזאת הכדור היה דווקא בידיים של שטראובר", אמר להם המאמן.

אוהדי נתניה עדיין זועמים על התנהלות הקבוצה בנוגע למחירי הכרטיסים, לאחר שתמחרו את הכרטיסים למשחק אמש ב-90 שקלים. כזכור, רק כ-350 צופים הטריחו עצמם להגיע לקופסא אמש בעקבות המחירים. גם זאביק חיימוביץ התייחס לעניין ואמר כי "אני מבין את הקהל, אבל לנו כקבוצה חשובה התמיכה. אני קורא לכל הקהל של נתניה לשוב למגרשים".

לותר מתיאוס היה ריאלי יותר והסכים עם הקהל כשקבע "לפי הבנתי הקהל לא הגיע כי המחירים למשחק היו גבוהים מדי". על אף המחאה, גם במשחק מול מכבי חיפה יהיה מחיר הכרטיסים זהה, מה שעורר מחאות גם מצד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully