וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת ידרשו להיפגש עם ההנהלה

15.2.2009 / 13:31

מבקשים לברר את מידת מעורבותו של שמיר בקבוצה. זלצר לשחקנים: "מתחיל לראות מחויבות. תתרכזו בליגה". אופיי חזר להתאמן

אוהדי הפועל פתח תקוה מתכוונים ליזום פגישה עם הנהלת הקבוצה, בה יעלו טענות שונות על צורת הניהול. האוהדים מבקשים לדעת מהי מעורבותו של מאיר שמיר בקבוצה, ומיהו האחראי הבלעדי לקבלת ההחלטות הניהוליות. האוהדים טוענים כי "הקבוצה ממומנת ברובה מכספי ציבור ואנו דורשים שקיפות מוחלטת". במשחק האחרון בלוד, בו ניצחו הכחולים במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה (0:1), רבים מהאוהדים לא עודדו את הקבוצה וקראו קריאות נגד שמיר ורונן אלעד. האוהדים טוענים כי מאסו במדיניות שחקני הרכש המושאלים, ומעוניינים שההנהלה תתווה מדיניות של החתמת שחקנים לטווח ארוך ושיתוף שחקני בית. כרגע לא בטוח ההנהלה תסכים להיפגש עם האוהדים.

"היה חשוב לנצח את המשחק נגד לוד, יש קבוצות שהתקשו מאוד במשחקי הגביע. זה היה משחק קשה, עכשיו תתרכזו בליגה", כך אמר מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, לשחקניו במהלך אסיפה שערך הבוקר (ראשון). "אתם מתחילים להראות חיבור ואכפתיות שלנו", הוסיף המנג'ר. "אני מתחיל להיות מרוצה".

החלוצים ארמון בן נעים ושמעון אבוחצירה, והקשר קוני דג'קארידג'ה, ערכו אימון ריצה קל ואילו ג'וניור ויסה קיבל מנוחה. הבלם סטיבן אופיי חזר להתאמן ועשוי לפתוח בשבת נגד מכבי תל אביב. החלוץ פטי נימבה ייכלל בסגל, אך לא ברור אם יפתח. גם יוסי רוזן חזר להתאמן ויהיה כשיר. החלוץ הצעיר אור פיישבין לא הגיע לאימון, בשל התחייבויות קודמות לצה"ל. מחר תקיים הקבוצה שני אימונים וביום שלישי תצא לחופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully