וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועוד אומרים שסכנין משחקת בקשיחות

סואן נפצע ברגלו ב-0:1 על רעננה בגביע, ועשוי להתאמן רק לקראת סופ"ש. חליילה סובל מכאבים במפשעה. סואן לקראת אשדוד: "משחק גורלי"

בקבוצת בני סכנין יצאו מעודדים אתמול (שבת) מרעננה, אחרי הניצחון 0:1 על הפועל המקומית. בקבוצה מרוצים בעיקר מהעובדה שלא נכנסו להארכה במשחק, וסיימו את המפגש ב-90 דקות, לעומת קבוצות ליגת העל האחרות שהתקשו מול קבוצות מליגות נמוכות יותר.

"אתם משחקים בלי ביטחון", שטף המאמן אייל לחמן את שחקניו במחצית, "יש לכם מחויבות לקהל ולמועדון. תעלו ותתנו הכל בכדי להכריע את המשחק". דבריו של לחמן עבדו כקסם על שחקניו, ששטפו ברבע הראשונה של המחצית את הדשא והכריעו את המשחק לטובתם. בסכנין מקווים להגרלה נוחה יותר ברבע גמר הגביע ומייחלים למשחק ביתי מול הקהל התומך.

עבאס סואן ספג כניסות קשות נגד רעננה, וכרגע הוא מתקשה ללכת. נכון להיום, קיים ספק לשיתופו בשבת. סואן יעבור מחר טיפולים לפני האימון, וינסה לערוך אימון ריצה בלבד. אם לא יצליח, יבקש הקשר לנוח ורק לקראת סוף השבוע ינסה לשוב לאימונים מלאים. כמו סואן, גם חאלד חלילה, שהיה שותף אתמול לניצחון, סובל מכאבים במפשעה ועבר היום טיפולים בהרצליה. הקשר ינוח גם מחר וצפוי לחזור להתאמן ביום שלישי. פצוע נוסף שאמור לחזור לפעילות מלאה השבוע הוא איברהים בסיט, שאמר אתמול: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, ומאמין שמול אשדוד כבר אהיה מסוגל לשחק".

היום זכו שחקני הקבוצה ליום חופש, ומחר ישובו לאימונים לקראת המפגש החשוב מול אשדוד בשבת. "זה משחק גורלי עבורנו", אמר היום סואן. "אפשר להגיד שזה משחק שיכול להשפיע על כל העונה. אני מקווה שנמשיך במומנטום החיובי שלנו ונצליח לנצח את אשדוד, שהיא קבוצה מצוינת שהתקשנו מולה גם בליגה וגם בגביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully