וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון ג'ייקובס נשאר בג'איינטס

15.2.2009 / 10:32

ניו יורק שמה את תג הפרנצ'ייז על הרץ האחורי הגדול, דרק וורד יחפש קבוצה אחרת. ג'וליוס פפרס ידרוש טרייד אם יתוייג כפרנצ'ייז

ברנדון ג'ייקובס נשאר בניו יורק ג'איינטס, לאחר שהענקים שמו עליו את תג הפרנצ'ייז. הרץ האחורי הענק היה אמור להפוך לשחקן חופשי, אולם לקבוצה הייתה את האפשרות לבחור אותו בתור שחקן הזיכיון ולהשאירו בקבוצה, כשהם הופכים אותו לאחד מחמשת הרצים שירוויחו את השכר הגבוה ביותר העונה, 6.6 מיליון דולר. דרק וורד, הרץ שגיבה את ג'ייקובס, ייצא לחפש את מזלו כפותח בקבוצה אחרת.

מי שרוצה כסף גדול הוא ג'וליוס פפרס, הקיצוני הגנתי המצוין של קרוליינה. פפרס יפנה לפנת'רס במטרה לעבור לקבוצה אחרת אם יתוייג כשחקן פרנצ'ייז, מה שכנראה יקרה. "זה יהיה הדבר הראשון שאעשה אם יתייגו אותי, אבקש טרייד", אמר השחקן. "עשיתי את הכל שבע שנים על הצד הטוב ביותר, החוזה נגמר והגיע הזמן ללכת, אבל הם כאילו אומרים 'עשית הכל טוב ועכשיו תישאר'".

רוצח הכלבים מייקל ויק ישתחרר בקרוב מהכלא, ואטלנטה תנסה להוציא משהו מהזכויות על חוזהו. החוזה של ויק בתוקף עד 2013. "אנחנו מרגישים שזה הדבר הטוב ביותר עבור הפאלקונס", אמר ה-GM תומאס דימיטרוף, "זו סיטואציה די מסובכת". כרגע הפאלקונס לא יכולים לדבר עם אף קבוצה אחרת ב-NFL משום שויק מושעה מהליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully