וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "קולמה חיפש ללכת איתי מכות"

15.2.2009 / 8:04

קשר מכבי חיפה שוחח עם חבריו, לאחר התקרית שהתחוללה בין השניים בניצחון על הפועל ר"ג בגביע (0:1). האכזבה מהקולומביאני נמשכת

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

יממה לאחר הניצחון הדחוק על הפועל ר"ג בסביע המדינה (0:1 בהארכה), שחקנים במכבי חיפה מגוננים על הקשר בירם כיאל למרות התנהגותו במשחק הניצחון במסגרת סיבוב ט'. בחיפה סיפרו לאחר המשחק כי כיאל זעם בעקבות תקרית עם ג'ון קולמה (סמוך לסיום ההארכה) וזרק כסא בחדר ההלבשה. השחקנים אמרו כי כיאל הרגיש מתוסכל כתוצאה מאיבוד עשתונות שנבע מכך שלא הגיב לקשר הקולומביאני. נראה כי גם העובדה שאיבד את מקומו בהרכב השפיעה.

כיאל אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "הוא (קולמה) רצה ללכת איתי מכות. הוא דחף אותי כמה פעמים עם הכתף, נצמד אליי עם הראש כדי שנריב. בחרתי לא להגיב אבל הוא המשיך עם דחיפות בעזרת הכתף. כנראה שהוא חיפש משהו. לא עשיתי לו כלום". במועדון שיבחו את יניב קטן ודקל קינן שהגיעו להפריד ובכך מנעו תגרה. כך או כך, בחיפה החליטו לא לעבור לסדר היום ויעמידו את הקשר לדין.כיאל קיים שיחה עם המאמן אלישע לוי, ונראה כי בעקבותיה הוא ינופה מהסגל. גם אייל גולסה הצעיר יעמוד לדין לאחר שהתראיין ללא אישור.

למרות הניצחון הדחוק, במועדון מאוד מרוצים מהתוצאה ומהדרך של אלישע לוי. בסיום סיפרו בקבוצה כי המטרה המרכזית, למנוע מבוכה נוספת עד המשחק הבא במכתש, הושגה בהצלחה. לוי נראה מאוד מרוצה בסיום והודה לשחקניו. לוי: "הכי היה חשוב היה לנצח ולעלות לשלב הבא. בכל המשחקים האחרונים אנחנו בקו עלייה".

בלי קשר לתקרית עם כיאל, בקבוצה היו מצפים ליותר מהקשר ג'ון קולמה. גם החלוץ שלומי ארבייטמן לא מספק את הסחורה בדקות שניתנו לו והוא צפוי לרדת לספסל במשחק הבא מול מכבי נתניה ב"קופסה". מנגד, במועדון מרוצים מהיכולת שמפגינים הבלמים ווסט אנדרסון ודקל קינן וכן המגן עומרי אפק. כמובן שגם יניב קטן זכה למחמאות ולא רק בעקבות השער שכבש.

הבלם ליאוניד קרופניק נראה מאוכזב מאוד ממעמדו אך אלישע לוי כבר הבהיר לשחקן כי אין לו עדיפות לשחקנים מסוימים ומי שיפגין עליונות באימונים, יפתח בהרכב. אם קרופניק ימשיך להתנדנד בין היציע לספסל, ייתכן מאוד שהוא יחפש קבוצה אחרת בתום העונה.

בחיפה כעסו על הנהלת מכבי נתניה, שהחליטה לנקוב במחיר כרטיס של 90 שקלים (לא כולל עמלה) לקראת המפגש בין הקבוצות ביום שני הבא. מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, הודיע להנהלת נתניה כי הוא מסרב לקבל את הכרטיסים ומבקש להגיע להסדר. בסופו של דבר, צ'יזיק הגיע עם נתניה לפשרה: מחירי הכרטיסים בקופות משרד הכרטיסים "גרבר" יהיו 95 שקלים למבוגר ו-50 לנוער, אך ביום המשחק יוכלו אוהדי חיפה לרכוש את הכרטיסים ללא עמלה במחיר כולל של 90 שקלים למבוגר ו-45 לנוער.

קברניטי המועדון שוחחו אתמול עם ראשי מחלקת הנוער השוהים בטורניר בויארג'ו שבאיטליה והחמיאו להם על ההעפלה לשמינית הגמר. מוחמד גדיר התבקש להישאר עד תום הטורניר ולא יחזור בינתיים לארץ. אמש הוגרלה הקבוצה לשחק נגד פיורנטינה האיטלקית. גולסה יצטרף לקבוצת הנוער של חיפה לקראת המשחק. קבוצות נוספות שעלו לשמינית הגמר: פאלרמו, אינטר, יובנטוס, טורינו, סמפדוריה, ספרטק מוסקבה וסיינה. משחקי שמינית הגמר ייערכו ביום שלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully