וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש האומות: קשה לכופף את הגאווה הוולשית

14.2.2009 / 23:21

ראגבי: אנגליה הקשתה על ווילס, אבל נתקעה והפסידה 23:15 בקארדיף לאלופה מאשתקד. צרפת לא שיכנעה ב-13:22 על סקוטלנד

אנגליה אמורה להיות דומיננטית בענף הראגבי, אבל כבר הרבה שנים (להוציא את 2003 האלמותית מבחינתה) שזה לא זה. האנגלים הגיעו בעמדת נחיתות למשחק באיצטדיון המילניום בקארדיף מול ווילס, נתנו קרב אבל לבסוף ירדו מנוצחים - 23:15.

"השתפרנו רבות בשבוע האחרון", אמר הפלאנקר האנגלי ג'ו וורסלי, "אבל אסור לנו לבצע כל כך עבירות. זה היה משמעותי מאוד עבורנו". וורסלי התכוון לכרטיס הצהוב השני במשחק שקיבלו חבריו, כשאנדי גוד ספג אותו בפתיחת המחצית השניה, ומיתרון 8:9 בהפסקה עלו הוולשים ל-8:20 וסגרו עניין. האנגלים דווקא חזרו מפיגור 9:0 כשהם בפיגור של שחקן, עם טריי ראשון במשחק, הוסיפו דרופ גול וירדו למחצית בפיגור של נקודה.

אבל אז הגיעה העבירה של גוד, וכאן החלו הוולשים לחגוג. סטיבן ג'ונס כבש בשתי בעיטות עונשין, לי האפפני רשם טריי והוולשים הענישו את גוד והאנגלים עם 11 נקודות שקברו אותם בדרך ל-8:20. דילון ארמיטאג' הגיב בטריי משלו ויחד עם ההמרה צימקה אנגליה ל-20:15, אבל אז הגיעה עוד בעיטת עונשין שהפכה את הפיגור לבלתי מחיק לקראת הסיום.

"וולס נבחרת מצויינת, אבל אני ממש מרגיש בחילה מזה שלא הצלחנו לנצח", אמר וורסלי. המאמן מרטין ג'ונסון ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "אפילו עם כל הפסיקות נגדנו נשארנו בתמונה. אם היינו מצליחים לממש את ההזדמנויות שיצרנו, היינו מנצחים את זה". בצד השני סיכם וורן גאטלנד, מאמן ווילס: "צריך לתת לאנגלים קרדיט, הם התכוננו היטב למשחק הזה. אני גאה בבחורים שהצליחו להשיג את הניצחון".

הבקיעו לווילס:

טריי: האפפני
עונשין: סטיבן ג'ונס 5, האפפני

הבקיעו לאנגליה:

טריי: סאקי, ארמיטאג'
המרה: פלאד
דרופ גול: גוד

צהובים לאנגליה: טינדל, גוד

צרפת ממשיכה לזייף

אף אחד לא חשב שצרפת תפסיד ב"סטאד דה פראנס" לסקוטלנד, אבל הניצחון 13:22 לא הושג בצורה משכנעת במיוחד. במשך דקות ארוכות קרא הקהל בסן דני בוז לשחקני הנבחרת, שלא מצליחים להתחבר ולשים נקודות על הלוח. זה היה ניצחונם הראשון של הצרפתים בטורניר, אולם כבר כעת ברור שיכולת כזו לא תספיק להמשך כשיפגשו יריבות קשות יותר.

היה זה הפסדם העשירי של הסקוטים ב-11 מפגשים עם הצרפתים, אבל לזכותם ייאמר שהם גילו רוח לחימה. הם יכולים להרגיש מאוכזבים גם מהעובדה שהצרפתים הבקיעו בדקה ה-46 טריי שנראה היה שנרשם ממסירה אסורה קדימה של מקסים מדאר לפולג'נס אודראוגו. הסקוטים פיגרו בהפסקה 6:3, אבל הטריי יחד עם ההמרה העלו את הצרפתים ל-3:13 והרחיקו את המשחק מידיהם. היתרון הצרפתי גדל ל-6:19, כשטריי של תום אוואנס והמרה של כריס פטרסון הקטינו ל-19:13, אבל ליונל בוקסיס הבקיע את העונשין החמישי שלו במשחק ונעל את הניצחון הראשון של הצרפתים בטורניר.

הבקיעו לצרפת:

טריי: אודראוגו
המרה: בוקסיס
עונשין: בוקסיס (5)

הבקיעו לסקוטלנד:

טריי: תום אוואנס
המרה: פטרסון
עונשין: גודמן (2)

מחר (ראשון) תתמודד איטליה עם אירלנד במשחק שינעל את המחזור. הטבלה:

1. ווילס 4 נקודות
2. אנגליה 2
3. אירלנד 2 (ממשחק אחד)
4. צרפת 2
5. סקוטלנד 0
6. איטליה 0 (ממשחק אחד)

  • עוד באותו נושא:
  • שש האומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully