וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן מתלבט אם להמשיך עם אותו הרכב בדרבי

מאמן הפועל ת"א עשוי להחזיר את לוז לספסל ואת טלקיסקי להרכב לקראת מכבי ת"א ביום שני. בן בסט סובל מכאבים וקיים ספק לגבי כשירותו

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון קליל בסגל מלא. וינסנט אניימה, סמואל יבואה, אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי, שנעדרו מהאימון אתמול בשל משחקי נבחרותיהם, שבו היום לוולפסון ונטלו חלק באימון. גם שי אבוטבול, שסובל עדיין מכאבים במפשעה, וביבראס נאתכו חזרו להתאמן כרגיל.

לעומתם, מצבו של החלוץ עדן בן בסט לא ברור. החלוץ קיבל ביום שני זריקה לשריר הירך שבו סבל מקרע והצטווה לנוח מספר ימים, כשבצוות הרפואי חשבו שכך תיפתר בעייתו, אולם היום נטש בן בסט את האימון ושוב התלונן על כאבים. החלוץ התאמן בצד עם מאמן הכושר, רון ציבלין. בן בסט אמור להיבדק שוב על ידי הצוות הרפואי ואז יוחלט על המשך הטיפול. נכון לעכשיו קיים ספק אם הוא יהיה כשיר לדרבי ביום שני.

הצוות המקצועי בהפועל מתלבט אם להמשיך עם אותו הרכב שניצח ביום שני את בית"ר ירושלים. למרות המחמאות הרבות שקיבלו האדומים על התצוגה, מסתמן כי אלי גוטמן יחזיר את בן לוז לספסל ואת הבולגרי טלקיסקי להרכב. ביום ראשון יחליט גוטמן סופית בעניין.

עקב ביקוש הכרטיסים הנמוך של אוהדי הפועל הוחלט לאפשר לאוהדי מכבי לרכוש כרטיסים גם ליציעים 2 ו-13, שאותם בדרך כלל מאיישים האוהדים האדומים במשחקי הבית של הקבוצה. כרגע החשש הוא מיציעים מעורבבים באוהדי הפועל ומכבי ובהנהלת הקבוצה מקווים שהקרבה בין שני מחנאות האוהדים לא יביאו לגילויי אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully