וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס - מכבי הרצליה: אולי מהגביע תבוא הישועה?

13.2.2009 / 16:37

שתי הקבוצות ששרויות עמוק בתחתית הלאומית נפגשות בגביע (שבת, 17:00, פריצות ב-5+ לייב). לויטה על הספסל בכפ"ס, סמיה ולאבי בלמים

מה לא עושים בשביל משחקי הגביע: חוג האוהדים של הפועל כפר סבא החליט להפסיק באופן זמני את החרם כנגד הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי הרצליה (שבת, 17:00, פריצות ב-5+ לייב). כזכור, המחאה כנגד הקבוצה החלה בגלל העיכוב במסירת הקבוצה מידי הבעלים אלי טביב, המצב המקצועי אליו נקלעה הקבוצה, וחוסר ההשקעה בשחקני רכש. לאחר המשחק מתכוונים אוהדי הקבוצה להמשיך את המחאה.

אחרי העזיבה של החלוצים אבי כנפו ורועי דיין, לכפר סבא אין עדיין מנהיג אמיתי בהתקפה והיא סובלת מקושי בהבקעת שערים. התקווה, לפחות בינתיים, היא שהרכש החדש, אלנתן סלמי, יוציא את הקבוצה מהבוץ. המאמן סלובודאן דראפיץ' תרגל באימון את עידן שום כשחקן כנף.

אוהד לויטה ימשיך לשבת על הספסל ובוריס קליימן, שוער הנוער הצעיר, יפתח. שחקני הרכש החדשים בהגנה, מעוז סמיה ואמייה לאבי הצרפתי, כך מקווים בקבוצה, יפתרו את הבעיות בחלק האחורי. עמירן שקלים ועמאר מנצור יפתחו כמגנים ואיתי אלקסלסי ימשיך לקבל טאבו בהרכב בעמדת הקשר האחורי.

הרכב משוער: בוריס קליימן; עמאר מנצור, מעוז סמיה, אמיה לאבי, עמירן שקלים; עידן שום, איתי אלקסלסי, אחמד מרעי, גיא דיין; אזאוצ'ה אודינקה, אלנתן סלמי.

בהרצליה מחפשים אשמים

במכבי הרצליה, כמו תמיד, גם הפעם המאמן נמצא על חבל דק. רמי לוי פתח פה על שחקניו באחד האימונים במהלך השבוע, אבל מעמדו התערער לאחרונה בעקבות התוצאות. אחרי אייל לחמן, שמעון הדרי ודני עציוני, לא ברור האם הבעיה היא בעמדת המאמן.

שחקנים בקבוצה התלוצצו השבוע ואמרו כי עדיף ששיימן, שהשיג שני ניצחונות בשני משחקים בהם קבע את ההרכב, יעמוד על הקווים. במועדון כיוונו השבוע את האש במיוחד כלפי השוער איתמר ניצן, על חלק מהשערים שספג בהפסד הליגה האחרון.

הרכב משוער, מכבי הרצליה: איתמר ניצן; ג'וש קנט, רגב וולק, ברק לביא, שוקי נגר; אסף כריספיס, אושרי אלפסי, אסי משיח, אלן מסודי; אלי ביטון (דובב גבאי), ויקטור קאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully