וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני סכנין: רק לא לפגוע בביטחון

לחמן הקרין לשחקניו את הזכייה של סכנין בגביע לקראת רעננה (שבת, 14:00). אלי כהן, מאמן רעננה: "אצלנו זה ניסוי כלים לעונה הבאה"

הפועל רעננה, שדוהרת בליגה הלאומית, תנסה להמשיך במומנטום החיובי בליגה מול בני סכנין מחר (שבת, 14:00) במסגרת גביע המדינה. מאמן רעננה, אלי כהן, שועל קרבות ותיק בגביע, עדיין מתלבט לגביי חוליית ההתקפה של קבוצתו, זאת משום שהחלוץ שרון גורמזנו הורחק במשחק הליגה האחרון מול הפועל כפר סבא.

מי שככל הנראה יחליפו הוא דודו ביטון, כאשר ברייטנר מורטה דה קארבליו אמור להיכנס לקישור. מחר, קצת לפני המשחק, אמור כהן להחליט עם איזה הרכב הוא יעלה, כשקיימת גם האופציה שרז כהן יפתח בחולייה הקדמית של רעננה. הזר החדש של הקבוצה, דושאן פטרוביץ', אמור גם הוא להיות שותף במשחק.

"אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואני מקווה שנמשיך עם אותה יכולת", אומר כהן. "אנחנו רוצים להגיע לליגת העל בשנה הבאה והמשחק הוא בהחלט ניסוי כלים חשוב בשביל המועדון. יש ניסיון רב בגביע ואני יודע שהכל אפשרי בו. זה משחק מאוד קשה אבל בהחלט אפשר לעבור עם ניצחון".

הרכב משוער: אורן סמדג'ה, חיים מלכה, עקיבא מגרלשוילי, דוס סנטוס פינטו, רועי לוי, גיל קופר, איתי טואף, יונתן טננבאום, קראבליו (דושן פטרוביץ'), דודו ביטון (רז כהן), גיא קואז.

אוקוצ'ה עדיין סובל מכאבים

בני סכנין סיימה את ההכנות לקראת המשחק ונכון לאימון המסכם, מסתמן שההרכב שפתח מול הפועל פתח תקוה יקבל גם קרדיט נגד רעננה, פרט לשינוי בודד בהגנה כשעלי עותמאן ישוב לעמדת המגן הימני על חשבון איתן עזריה.

בסכנין עדיין מתלבטים האם לסכן את אבודו אוקוצ'ה, שסובל מכאבים במפשעה. החלוץ, שכבר ערך אימונים מלאים השבוע, עדיין מתלונן על כאבים ועל שילובו במשחק יוחלט רק מחר. איברהים בסיט הפצוע לא יכלל בסגל.

בסכנין רואים במשחק הגביע מפתח לליגה. הקבוצה לא רוצה לספוג הפסד לאחר היכולת הטובה שהציגה בשבועות האחרונים. הפחד של הצוות המקצועי הוא שהפסד יפגע בביטחון שחזר לשחקנים ויקלקל את האווירה הטובה ששוררת בקבוצה. בסכנין הקרינו לשחקנים את הזכייה בגביע מעונת 2003/4.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, עבאס סואן, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, אחמד קסום, דיונסיו מנדס, אושרי גיטא (אבודו אוקוצ'ה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully