וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי פ"ת: רוני לוי חוזר לקופסא

המאמן יפגוש את הקבוצה בה גדל בגביע המדינה (שבת, 18:00, 5+ לייב) וינסה להמשיך לשמינית הגמר. קלמי סבן אמור לפתוח בנתניה

לאחר שני אימונים בלבד בהדרכת לותר מתיאוס מאז התיקו מול בני יהודה, תתצייב מחר (שבת, 18:00, פריצות ב-5+ לייב) מכבי נתניה למשחק מול מכבי פתח תקוה. מתיאוס לא ערך הכנות מיוחדות לקראת המשחק והתרכז בעיקר בקבוצתו, שתפתח עם שלושה בלמים. זאב חיימוביץ' יחזור להרכב ויאייש את עמדת הבלם הנוסף.

בקישור האחורי יחליף אלמוג כהן, שחזר מפציעה שהשביתה אותו בחודש האחרון, את רביד גזל. סיאבונגה נקוסי, שקיבל אישור ממתיאוס לנחות מחר, ינחת רק סמוך לשעת המשחק ולא יהיה בסגל. את מקומו בהתקפה יתפוס אלברטו זאפטה, שיערוך בכורה בהרכב. כזכור, בשבוע שעבר נעדר זאפטה מהמשחק עקב בעיות באשרת הכניסה, כשהשבוע יצא לטאבה וחזר רק עם הסדרת האשרה.

המגן קלמי סבן, שהיה בספק למשחק בעקבות פציעתו בקרסול במהלך אימון נבחרת ישראל, כשיר וצפוי לפתוח מחר. במידה ובסופו של דבר לא יהיה כשיר, יהיה זה אוראל דגני הצעיר שיתפוס את מקומו. בנתניה חוששים ממיעוט קהל, לאור בקשת חלק מאוהדי הקבוצה להחרים את המשחק בעקבות המחירים הגבוהים. נתניה גובה 90 שקלים לכרטיס למשחק מחר, שאינו כלול במנוי העונתי, בעוד במרבית משחקי הסיבוב בגביע המחירים עומדים על כ-60 שקלים לכרטיס.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאב חיימוביץ', ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן (אוראל דגני), אלברטו בלאנקו, אלמוג כהן, שלו מנשה, איתי שכטר, אבלרטו זאפטה.

פסר ואסמעיל עאמר מורחקים

במכבי פתח תקוה מודאגים מאוד ממצב הפציעות של השחקנים לקראת המשחק, אבל מצד שני המאמן רוני לוי הסתדר עד כה עם הסגל הקיים. המגן קובי גנון יחזור לעמדת המגן השמאלי ואילו חגי גולדנברג הצעיר יתופקד כמגן ימני. השניים יחליפו את נאור פסר ואסמעיל עאמר שמורחקים בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

גנון אמר לקראת המשחק: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה, בסגל חסר. ברור שיהיה קשה, אבל מכבי פתח תקוה הוכיחה לא פעם העונה שהיא מסוגלת להתגבר על קבוצות צמרת גם כשהסגל לא מלא. המטרה היא לעבור לשלב הבא, נעשה הכל כדי להיות שם". במועדון דיברו אתמול על חשיבות המפגש הטעון והזכירו כי רוני לוי היה מועמד לאמן את מכבי נתניה בתחילת העונה, לפני הגעת מתיאוס. "רוני כבר הוכיח שהוא מסוגל לנצח אקסיות, אז על זה הוא בטח יתגבר", אמרו.

עומר בוקסנבוים וסולי צמח פצועים ולכן ההרכב לא ישתנה. לירן כהן אמור היה לפתוח בכל מקרה ואורי לוזון ימשיך לקבל את הקרדיט לאחר שער השוויון שכבש בתוספת הזמן, במחזור הקודם באשדוד. למרות הפציעה, צמח צפוי להיכלל בסגל.

הרכב משוער: אוהד כהן; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סירמאנה דמבלה, אורי לוזון, לירן כהן, טל בן חיים; ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully