וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "צריכים להפנים שאנחנו קבוצת תחתית"

קשר קרית שמונה דיבר באסיפה אותה קיימו השחקנים בלעדי הצוות המקצועי, ובה תהו כיצד לחלץ את הקבוצה מהמקום הלפני אחרון

בעירוני קרית שמונה עושים מאמצים רבים כדי לחבר את הקבוצה, שהידרדרה עד המקום הלפני האחרון בליגה. שחקני הקבוצה, שלחץ כבד רובץ על כתפיהם, יצאו היום (חמישי) ליום כיף ב'פיינטבול' בקיבוץ הגושרים, שם סיפרו על אווירה מצוינת ששררה במקום שעזרה קצת לפרוק את המתחים.

לזכותם של שחקניו של אלי כהן יאמר כי הם אינם מתחמקים מהאחריות וביום שני אף קיימו אסיפה ללא הצוות המקצועי. האסיפה נערכה ביוזמתם של הקפטנים המשותפים של הקבוצה, גיא צרפתי ויניב לביא. במפגש דיברו השחקנים בעיקר על הליקויים בקבוצה והועלו תהיות כיצד לחלץ את הקבוצה מהבוץ אליו נקלעה. "אנחנו חייבים לשנות גישה", אמר צרפתי לחבריו. "צריך לשכוח מהעונה הטובה שהייתה לנו ולהפנים שאנחנו קבוצת תחתית ולשחק בהתאם".

בקרית שמונה מרוצים באופן כללי מהפגרה בליגה ולמרות שלמשחק מול בית"ר ירושלים בגביע מתייחסים באופן רציני, האווירה בקבוצה בזכות הפגרה הקצרה פחות לחוצה.

שוער הקבוצה דני עמוס, שלא התאמן אתמול לאחר שחש ברע, שב היום לאימונים וצפוי לפתוח מול האלופה ביום ראשון. גם פול קסאני, שנעדר מהאימונים בשל משחק נבחרתו גבון, אמור לשוב לאימוני הקבוצה. כהן יעביר אימון טקטי לקבוצה ויראה וידאו קצר שיכין את השחקנים למפגש מול בית"ר הנמצאת המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully