וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי חיפה: זיכרונות מהמכתש

12.2.2009 / 18:15

קרופניק ישאר מחוץ לסגל במשחק הגביע (14:00, 5+ לייב). גולסה התראיין ללא רשות, ויעמוד לוועדת משמעת. חסן מחכה: "חולם על עוד שער"

במכבי חיפה לא מקלים ראש בהפועל רמת גן, אבל מעריכים שדווקא ההפסד ההוא במכתש, לפני שנתיים, יגרום לקבוצה להגיע מוכנה יותר לקראת המפגש הקרוב (שבת, 14:00, 5+ לייב). שחקני הקבוצה אמרו כי מאז המשחק ההוא המגרש במכתש טופח והדבר יקל על המשימה. "הפועל רמת גן יריבה שאנחנו מכבדים. אנחנו מצדנו נגיע בשיא הריכוז והמוכנות על מנת לנצח", אמר המאמן אלישע לוי.

הבלם אלון חרזי ישוב לסגל הקבוצה והמצב הזה גורם לכך שליאוניד קרופניק יישאר מחוץ לסגל, אייל משומר יהיה בפנים. על פי התרגולים במהלך כל השבוע, שלומי ארבייטמן מועמד לפתוח בחוד ההתקפה של הירוקים. ת'מבינקוסי פאנטני, שזכה לביקורת גדולה לאחר הניצחון על הכח עמידר רמת גן, ימתין להזדמנות על הספסל. במהלך משחק האימון השבוע מול רוסטוב הרוסית קרופניק לא פתח למרות היעדרות של דקל קינן (נבחרת) ועושה רושם שהוא מאוד מאוכזב ממעמדו.

גם הקשר אוסיי ראנספורד שערך הופעת בכורה בליגה מול הכח עמידר, יפתח בהרכב. מוחמד גדיר שהמועדון הודיע אתמול שיישאר באיטליה, לא יהיה כמובן בסגל. אייל גולסה צפוי לפתוח על הספסל. במועדון מתכוונים להעמידו השבוע בפני וועדת משמעת פנימית בטענה שהתראיין לאחרונה לכלי התקשורת ללא אישור. המאמן אלישע לוי יבהיר לשחקן כי הוא צריך להתנהג בהתאם להוראות הקבועות בתקנון המשמעת של המועדון.

על פי נתונים מאתר האינטרנט של חיפה, מאמן השוערים גיורא אנטמן הוא האחרון מבין עובדי המערכת שהצליח לנצח במכתש בגבעתיים. זה קרה בעונת 1989/90 כאשר דרור קשטן אימן ברמת גן וחיפה ניצחה בליגה 1:3. מאז, חיפה לא הצליחה לנצח במכתש.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; עומרי אפק, דקל קינן, אנדרסון ווסט, פיטר מסיללה (רוני גפני); גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, אוסיי רנספורד; שלומי ארבייטמן.

"אין לנו מה להפסיד"

בהפועל רמת גן מחכים בקוצר רוח למכבי חיפה. רק לפני שנתיים נפגשו הקבוצות והמשחק הסתיים בניצחונה של הפועל רמת גן, אך למרות זאת בקבוצה מעריכים שהמכתש לא יהיה מלא, בעיקר בעקבות העובדה שהמפגש הקודם בין השניים שוחק במסגרת שלב גבוה יותר. כמו כן, אוהדי הקבוצה מאוכזבים מהעובדה שהקבוצה הפיצה כמות קטנה יחסית של כרטיסי ילדים ונוער.

בקבוצה לא מתכננים שינויים גדולים בהרכב, למרות שהמאמן יובל נעים מוטרד מאוד מהעובדה ששחקניו לא כבשו בשני משחקי הליגה האחרונים מול הפועל חיפה ואחי נצרת (0:0 בשני המפגשים). נעים תרגל באימון היום (חמישי) את הבלם אבי סופר, וזה אומר שאלי לוי יפתח כנראה על הספסל. קובי חסן, שהבקיע במפגש הקודם בין הקבוצות את שער הניצחון, יפתח גם הוא בהרכב. רפי כהן, אסי דומב, תמיר בן עמי, קובי מוסא ומור גולן, שחקנים בעל ניסיון בליגת העל, צפויים לפתוח אף הם.

חסן עצמו אמר: "חיפה הקבוצה הכי טובה ואנחנו מתכוננים בהתאם. אם חיפה לא הייתה מגיעה, אף אחד לא היה מזכיר את השער ההוא. זה מסוג השערים שלא שוכחים, ועכשיו כשחיפה חוזרת למכתש הזיכרונות מתחילים לצוף. אני מצפה שהפועל רמת גן תצא מאוד מכובדת מהמאבק הזה נגדם. ברור שלכבוש שער יהיה מבחינתי חלום והישג, אבל שוב, התוצאה חשובה יותר".

מוסא הוסיף: "אנחנו מכבדים את מכבי חיפה, היא הקבוצה הטובה בארץ היום, אבל אין לנו מה להפסיד ונבוא לשחק כדורגל, ליהנות. אני חושב שחיפה תבוא יותר מוכנה, פחות שאננה מהמפגש לפני שנתיים. הם הפכו לקבוצה הרבה יותר טובה מאז".

הרכב משוער: רפי כהן, אסי דומב, אבי סופר, תמיר בן עמי, קובי מוסא, שי חדד, וויליאם סוארז, קובי חסן, קרלוס צ'קאנה, מור גולן, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully