וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד - הפועל פ"ת: זהירות בדרכים

12.2.2009 / 16:21

המלאבסים יפתחו את סיבוב ט' של הגביע במשחק חוץ בלוד (14:00, 5) והמנג'ר מזהיר: "יש להם התקפה חזקה, לא יהיה קל". אברבנל יפתח בין הקורות

"בני לוד לא אותה קבוצה שהייתה מלפני הפגרה. היא כבשה רביעיות במחזורים האחרונים (מול עירוני רמת השרון ומכבי הרצליה, א"י), לא יהיה לנו קל. ההתקפה שלהם טובה וחזקה. נצטרך להיזהר", כך אמר מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, לשחקניו במהלך אסיפה שערך לאחר האימון המסכם לקראת משחק החוץ בסיבוב ט' של הגביע מחר (שישי, 14:00, ספורט 5).

המאמן אלי מחפוד, יחד עם זלצר, ערך מספר שינויים בהרכב, חלקם מאולצים. שגיב כהן יפתח כמגן ימני על חשבון אורי אוזן שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. אבי ריקן, שחזר מהנבחרת אתמול והפגין יכולת טובה, יחזור לעמדת המגן השמאלי. יוסי רוזן עדיין חולה ולא נראה שייכלל בסגל. אייל שן תורגל במקומו בהרכב. החלוץ הצעיר אור פישביין תורגל אף הוא בהרכב והוא עשוי לפתוח. חן עזריאל, שגם הוא חזר ממשחק הנבחרת, וארמון בן נעים ימתינו על הספסל.

הרכב משוער: שניר דורי, שגיב כהן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; אייל שן, קוני ג'קאריג'ה, חאיר סספדס, ג'וניור ויזה, אור פישביין, שמעון אבוחצירה.

הסינדרלה מלוד?

בבני לוד בונים בעיקר על היכולת של החלוץ המסוכן אחמד סבע, שחתם במכבי נתניה ויעבור לשורותיה בעונה הבאה. סבע הוא גם מלך השערים של הקבוצה שכבש עד כה תשעה שערים בליגה. החלוץ הצעיר משה בן לולו (20) צפוי גם הוא לפתוח בהרכב בזכות העובדה שעד כה הוא כבש חמישה שערי ליגה.

הקשר אייל אלמושנינו צפוי לפתוח בהרכב ונראה כי הזר אישולה שאיבו עשוי להידחק לספסל. המאמן ערן קוליק, שהנחיל בשני המחזורים האחרונים תבוסות לעירוני רמת השרון ומכבי הרצליה, מאמין שקבוצתו תוכל להפתיע. השוער ניל אברבנל שהגיע מהכח עמידר רמת גן במקום אבי פרץ הוותיק, יפתח בין הקורות. בבני לוד חולמים להדיח קבוצה גדולה גם בסיבוב הבא ולהפוך לסינדרלה.

הרכב משוער: ניל אברבנל, אלעד גבאי, איבוס יובלדיו, אסף בן מוחא, חאתם כריים, עומר שוורץ, דודי ליאני, אייל אלמושנינו, מורד אבו ענזה, משה בן לולו, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully