וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס אישר לסיאבונגה להגיע ביום משחק הגביע

דור בלך

12.2.2009 / 14:24

למרות שבן ארצו, פיטר מסיללה, ישוב כבר בשישי, קשר נבחרת דרא"פ ינחת בשבת ויחמיץ את משחק הגביע מול מכבי פ"ת. סבן בספק, כהן כשיר

קשר מכבי נתניה, נקוסי סיאבונגה, שנכלל בסגל נבחרת דרום אפריקה במשחק הידידות מול צ'ילה אתמול, ביקש מהמאמן לותר מתיאוס להגיע לארץ באיחור. מתיאוס אישר לסיאבונגה להגיע לארץ רק מחרתיים (שבת) והוא לא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה במסגרת גביע המדינה. הדבר גרר תגובות נזעמות מצד חלק משחקני מכבי נתניה.

אותם שחקנים אמרו כי מדובר בשחקן שאמור להוביל את הקבוצה ואין הם מבינים את ההחלטה של מתיאוס שכונתה "חסרת אחריות". השחקן עצמו טען כי האיחור נובע מבקשה של נבחרת דרום אפריקה, אבל מתברר כי מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, אמור לחזור מחר בבוקר בטיסה לישראל. גורמים במועדון מסרו כי לאור העובדה שהשחקן לא התאמן השבוע עם הקבוצה, הוא צפוי לשבת ביציע. ההחלטה הסופית של מתיאוס אמורה להתקבל לפני המשחק, אך לא נראה שסיאבונגה יהיה כשיר לשחק.

ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "הקבוצה בקשר עם השחקן שקיבל אישור מהמאמן לחזור במוצאי שבת לישראל".

* הסיפור המלא יפורסם מחר בתכנית הספורט של רדיו "אמצע הדרך" 90FM, בעריכת רז זהבי.

מגנה של הקבוצה, קלמי סבן, נפגע בקרסולו באימון הנבחרת והוא בספק למשחק נגד מכבי פתח תקוה. אם סבן לא יהיה כשיר, אוראל דגני יפתח במקומו. לעומתו, אלמוג כהן, שנעדר בשלושת השבועות האחרונים, ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully