וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הטיל צו עיקול על בית"ר

דור בלך

12.2.2009 / 21:08

חברת נאות בית וגן הגישה תביעה נגד הקבוצה כי לא שילמה את השכירות על מתחם האימונים. אם לא יוסדר החוב תוכל החברה למכור שחקנים

כנראה שצרות אכן נופלות בצרורות. הבעיות ממשיכות ליפול על ראשה של בית"ר ירושלים, והערב (חמישי) נודע כי בית המשפט החליט להוציא צו עיקול בסכום של כארבעה מיליון שקלים וחצי על הקבוצה.

חברת נאות בית וגן בבעלות מאיר פניג'ל, ששון שם טוב והאחים לוי הגישה תביעה בבית משפט השלום בירושלים כנגד בית"ר על כך שלא שילמה בחודשיים האחרונים את דמי השכירות עבור מתחם בית וגן. התשולם החודשי עבור השימוש במתחם הינו 161 אלף דולרים בחודש נטו, וסך הכול כשבעה מיליון שקלים בשנה.

בית המשפט החליט להטיל על בית"ר צו עיקול בגובה הסכום שנותר לבית"ר לשלם עד תום החוזה - ארבעה מיליון שקלים וחצי. במידה ובית"ר לא תשלם את הסכום, יוכלו בחברת נאות בית וגן לקבל את יתרת ערבונות הקבוצה מהבקרה התקציבית ואף למכור את שחקניה למרבה במחיר עד אשר יוחזר הסכום.

כזכור, רק לפני כשלושה חודשים הכריז פניג'ל כי יסכים לקצץ את עלות השכירות ביותר ממחצית, אולם מאז עלו היחסים על שרטון ובבית"ר כלל אינם מתכוונים לחדש את החוזה, גם לא במחיר מופחת, ומתכננים לעבור ולהתאמן בטדי בשנה הבאה. בבית"ר לא התרגשו יתר על המידה מצו העיקול והבטיחו כי העניין יסודר בהקדם.

אוהדי בית"ר פוצצו את האימון

כ-30 אוהדים של בית"ר ירושלים פוצצו היום את אימון הקבוצה בבית וגן. האוהדים הגיעו למגרש האימונים לפני תחילת האימון שתוכנן להיום, פרצו פנימה ודרשו לדבר עם המאמן ראובן עטר.

המאמן סירב לשוחח איתם ואמר שיעשה זאת רק אחרי האימון, אבל אלו לא התרצו מהתשובה ונשארו במגרש כחצי שעה ואז יצאו. כעבור מספר דקות הם פרצו שוב למגרש, יצאו שוב ולאחר מכן האימון התקיים כרגיל. בסופו של דבר האימון עוכב בשעה וחצי, ולאחר התערבות המשטרה נעצרו שמונה אוהדים.

הפיצוץ הזמני של האימון היום הוא המשך ישיר של המאורעות לאחר התבוסה להפועל תל אביב ביום שני (4:0). כזכור, אחרי המשחק קיללו אוהדים רבים של בית"ר את עטר ודרשו ממנו להתפטר ואתמול החליט יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, לקנוס את שחקני הקבוצה ב-10,000 שקל.

אוהדי בית"ר ירושלים גם מתכוונים להחרים את משחק הגביע מול קרית שמונה ביום ראשון עקב התבוסה להפועל תל אביב השבוע. האוהדים דורשים את ראשו של עטר, שאינו מתכוון להתפטר ולאחר שיחה עם קורנפיין קיבל גיבוי לפחות עד למשחק הגביע.

ראובן עטר טרם תירגל הרכב לקראת המשחק בקרית שמונה, אך בכל מקרה לא צפוי להמשיך עם ההרכב שפתח ביום שני. עידן טל צפוי לשוב לקישור, כשאריק בנאדו יחזור להגנה לצידו של שמעון גרשון. טוטו תמוז או עמית בן שושן ירדו לספסל, כשבית"ר תעלה בהרכב הרפתקני פחות אשר יכלול שני חלוצים בלבד, וקישור דפנסיבי.

עטר: "אני מבין את הכעס של האוהדים"

ראובן עטר, שהתכנס יחד עם שחקניו בחדר ההלבשה מעל ל-40 דקות, אמר להם כי הוא מקבל את כל הביקורת עליו. "הכי חשוב לי זה לקבל אתכם מרוכזים וחיוניים במשחק בראשון".

"אני מבין את הכעס של האוהדים ואני שמח שהשחקנים התעלו על עצמם ונתנו אימון טוב מאוד", סיפר ראובן עטר לאתר הרשמי של בית"ר בסיום האימון. "יש לנו משחק חשוב מאוד ביום ראשון ואנחנו צריכים להתרכז ולהגיע אליו מוכנים במאה אחוז".

שחקני בית"ר ירושלים אינם מתרגשים מהקנס בסך 10,000 השקלים שספג כל אחד מהם, ובטוחים כי יקבלו את הכסף. "זה לא מהלך חוקי, אנחנו לא נעשה בלאגן עכשיו", סיפר אחד מהם, "אבל בסיום העונה נקבל את הכסף. אם נצטרך נשכור עורך דין". מה שיותר מטריד את השחקנים הוא נושא דחיית תשלום המשכורות עד להודעה חדשה. לאחר בירור שערכו עם איגוד השחקנים הובהר להם כי מדובר בהלנת שכר בלתי חוקית, וכי במידה שלא יקבלו את שכרם בזמן - הם זכאים לפיצוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עטר על זיו: "לא סתם הוא מכונה שחקן נשמה"

יואב זיו ניצל את משחק הנבחרת והגיע לאימון בית"ר הבוקר כדי להיפרד מחבריו. בצל הבלאגן בקבוצה נדחק הביקור של מגנה לשעבר של הקבוצה עד לסיום האימון אחר הצהריים. "אחד הדברים הקשים ביותר בלעזוב בית חם כמו בית"ר ירושלים, הוא להיפרד משחקנים וחברים כמוכם", אמר זיו לחבריו לקבוצה לשעבר, "אבל החלטתי לעשות צעד נוסף בקריירה שלי ולמרות הפרידה הקשה - זו הייתה בסופו של דבר החלטה שקיבלתי".

"יואב זיו הוא דוגמא לשחקן מקצוען שנותן את כל כולו למועדון. נפרדנו משחקן שלא סתם מכנים אותו נשמה", סיפר ראובן עטר בטקס. "אני מאוד מקווה שתצליח בדרכך החדשה ותפתח דף חדש בקריירה שלך". אריק בנאדו, שדיבר בשמם של השחקנים, פנה לזיו ואמר: "אתה השחקן השלישי שעוזב כאן, זה כבר נהיה אופנתי. אנחנו רוצים לאחל לך בהצלחה בקבוצה החדשה שלך. כל שחקן שעוזב כאן חסר לנו ועל אחת כמה וכמה שחקן כמוך שנמצא כאן תקופה לא קצרה".

עדכון ראשון 13:39
עדכון אחרון 21:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully