וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב: "הייתה לי קריירה נפלאה"

12.2.2009 / 9:58

ברט פארב הודיע בשיחה טלפונית על פרישה: "הפעם זה סופי, הכתובת הייתה על הקיר". יוסטון שיחררה את אהמאן גרין ומורלון גרינווד

ברט פארב החליט לעשות סוף לקריירה המפוארת ורבת השנים שלו, והפעם בלי דרמות. לאחר שבשנה שעברה פרש מגרין ביי עם הרבה דמעות וחזר לאחר חצי שנה לניו יורק ג'טס, פארב הודיע בשיחת ועידה טלפונית על החלטתו לעזוב את המשחק.

"אין סיבה לתהות על ההחלטה שלי ואם אחזור", אמר פארב, "יש לי חברים ששואלים 'ברט, האם זה סופי?', ואני אומר שבשבילי זה סופי במאה אחוז. הייתה לי קריירה נפלאה, לא יכולתי לבקש יותר. היה שווה לי ללכת לניו יורק, רציתי לשחק יותר טוב כשהעונה הגיעה לשיאה ולא עשיתי את זה. הגיע הזמן לפרוש".

הג'טס יציבו את פארב ברשימת הפורשים, מה שאומר שהוא יחתום על מסמכי פרישה מול ה-NFL, דבר שלא רצה לעשות בשנה שעברה לאחר שהודיע על הפרידה מהפאקרס. "מבחינה רגשית אני בסדר עם הפרישה הזו", אמר פארב מביתו שבמיסיסיפי, "אני מרגיש שהגיע הזמן. אם הייתי מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית, אולי לא היינו עורכים את השיחה הזאת. אני חושב שהכתובת נמצאת על הקיר". פארב פורש לאחר 18 עונות ב-NFL ושיאי ליגה רבים, שאת חלקם ייקח הרבה מאוד שנים לשבור.

פאקר אחר לשעבר, אהמאן גרין, סיים כנראה גם הוא את הקריירה, לפחות בתור שחקן פותח. הרץ האחורי בן ה-31, שהיה פצוע בתחילת העונה, שוחרר מיוסטון. גרין החל את העונה כפותח, נפצע בתחילתה ואיבד את מקומו לסטיב סלייטון. גם הליינבקר מורלון גרינווד שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully