וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירה ייאלץ לעזוב את הפועל פ"ת בתום העונה

11.2.2009 / 16:00

המועדון הפקיד חוזה לעונה נוספת בבקרה, איזיקוביץ' לא רצה להמשיך ההתקשרות ובמקביל ביקש לא לפנות לוועדה למעמד השחקן. השחקן סירב

אם חשבתם שבקיץ הקרוב צפויות התפתחויות מעניינות בגזרת שמעון אבוחצירה, מתברר שהבעיות מתחילות להיערם כבר עכשיו. השחקן ייאלץ לעזוב את הפועל פתח תקוה בתום העונה, זאת למרות הסכם של המועדון עם אריק איזיקוביץ' בנוגע לעונה הבאה. מתברר כי סעיף בחוזהו, המקנה לאיזיקוביץ' אפשרות לסרב למימוש החוזה בתום העונה, ימנע מהשחקן לחתום. איזיקוביץ' הבהיר לאחרונה למקורביו כי הוא לא מעוניין להמשיך את ההתקשרות עם פתח תקוה (מה שמבטל את חוזהו לעונה הבאה) והוא מחזיק בכמה הצעות מאירופה. אחת ההצעות היא מהליגה באוקראינה, בה מעורב איש עסקים ישראלי.

איזיקוביץ' אישר השבוע כי אבוחצירה לא יישאר בפתח תקוה בעונה הבאה, וכי המטרה היא לשווק אותו לקבוצה ישראלית בכירה או לאירופה. הבעיה של הפועל פתח תקוה קשורה דווקא לשחקן אחר, קשר מכבי נתניה בעבר ישראל זביטי. פסק בורר חייב את המועדון לשלם לקשר 75 אלף שקל עבור שלוש משכורות שלא שולמו לו, אבל "ניכה" אותו מטענה של השחקן לפיה יש לשלם לו פיצוי משום שהחזיק בחוזה לשלוש שנים. בהפועל פתח תקוה טענו בפסיקה כי למרות הסיכום הראשוני, חוזהו של זביטי הופקד לעונה אחת ולא לשלוש עונות.

כעת, במידה ופתח תקוה תטען שיש לה הסכם לשלוש שנים, היא תצטרך להציג חוזה מופקד בבקרה עם סכומים וללא תנאים מתלים. בפתח תקוה טוענים כי החוזה הופקד לאחרונה בבקרת התקציבים ובהתאחדות מאשרים זאת, אך התנאי המתלה בחוזה והעובדה שעבר באמצעות טופס השאלה תקשה על כך. אם בפתח תקוה יטענו שלשחקן יש הסכם לעונה הבאה, איזיקוביץ' יתבסס על אותו סעיף המאפשר לו לצאת מההסכם ללא פיצוי.

מתברר כי בשבוע שעבר הזמין איזיקוביץ' את אבוחצירה לפגישה במשרדו וביקש מהשחקן לחתום על תצהיר לפיו הוא לא יפנה לוועדה למעמד השחקן בעונה הבאה. השחקן, כצפוי, סירב. לאיזיקוביץ' הוצעה לאחרונה אפשרות למכור את השחקן תמורת 350 אלף דולר למכבי תל אביב. הבעלים של טוברוק סירב ודרש 450 אלף דולר ואילו אבוחצירה טען כי הוא מתכוון לפנות בתום העונה לוועדה למעמד השחקן בכדי לברר את מחירו. במצב כזה מחירו יהיה נמוך בהרבה (ההערכה: בין 120 ל-200 אלף דולר) וקבוצות רבות ינסו לרכוש אותו במחיר הזה. גם במצב הזה ברור שהשחקן לא יישאר בפתח תקוה. איזיקוביץ' הגיב על כך ואמר: "אם השחקן יהיה קשוב לבית היוצר שלו, לטוברוק, שהשאילה אותו בחינם לשלוש שנים בשביל שיקבל במה, הוא ירוויח וייצא לאירופה. אם ינסה ללכת בדרכים עקלקלות, הוא ייפול".

לשחקן, אגב, הוצע במהלך הקיץ האחרון חוזה הדרגתי במכבי נתניה לשלוש שנים. 120 אלף דולר לעונה הראשונה ושדרוג של 20 אלף דולר בכל עונה, אך המשא ומתן התפוצץ מסיבות שונות.

יוסי רוזן בספק גדול למשחק מול לוד

הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק ביום שישי, במסגרת גביע המדינה, מול בני לוד. מהאימון נעדר יוסי רוזן שחולה והוא בספק גדול למשחק. אייל שן מועמד להחליפו בקישור האחורי, למד קוני דג'קארידג'ה.

המגן אורי אוזן ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ולכן שגיב כהן יפתח בעמדת המגן הימני. אבי ריקן יתופקד כמגן שמאלי. גם חייאר סספדס שבישל לאבוחצירה את שער השוויון מול סכנין, יפתח כנראה. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם ואיספה טקטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully