וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער הנוער של נתניה בדרך לחטאפה

דור בלך

11.2.2009 / 15:42

טארק נאטור נבחן בימים האחרונים והרשים בקבוצה הספרדית. האוהדים זועמים על מחירי הכרטיסים לגביע. מתיאוס מכחיש מועמדותו לנורבגיה

המועדון הספרדי חאטפה, אשר בשורותיו נבחן בימים האחרונים שוער קבוצת הנוער של מכבי נתניה, טארק נאטור, החליט לנסות ולרכוש את השחקן מנתניה. הספרדים כבר נמצאים בקשר עם אנשי נתניה וההערכה היא כי יגיעו להסכמה במהירות והשחקן בן ה-18 משפרעם, שצמח במחלקת הנוער של מכבי חיפה, יצטרף לקבוצת חאטפה B, בה משחק גם החלוץ הישראלי נס זמיר. עקב סגירת מועד ההעברות נאטור ימשיך בנתניה עד לסיום העונה, וימריא לספרד רק לקראת פתיחת העונה הבאה.

נאטור המוסלמי אינו מחוייב לשרת בצה"ל בכדי לשחק בנבחרת ישראל, ולכן יכול להצטרף לקבוצה הספרדית ללא בירוקרטיה מסובכת או צורך לחזור ארצה לקראת גיוס. לעומתו נס זמיר אמור לחזור ארצה על מנת לשרת בצה"ל, ולכן חאטפה צפוייה להשאילו למועדון ישראלי בשנה הבאה, כשמכבי ת"א מעוניינת בשירותיו.

לותר מתיאוס הודיע כי הוא דוחה את חזרתו ארצה, וינחת בארץ רק מחר (חמישי) - ויעביר לחניכיו רק שני אימונים בטרם מפגש הגביע מול מכבי פ"ת. מתיאוס התראיין היום ליורוספורט והכחיש את מועמדותו לנבחרת נורבגיה: "לא דיברתי עם איש בנורבגיה, יש לי חוזה בנתניה ואני מתכוון לכבד אותו". אוהדי הקבוצה זועמים על ההנהלה שהחליטה לגבות מחיר של 90 שקלים לכרטיס במשחק, אשר אינו נכלל במנוי העונתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully