וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר נקנסו בעקבות התבוסה להפועל ת"א

דור בלך

11.2.2009 / 12:52

השחקנים ישלמו 10,000 שקלים כ”א ומשכורותיהם יעוכבו. יו”ר ארגון השחקנים, אבי כהן, פנה לאיציק קורנפיין והודיע לו כי הדבר לא מתקבל

יומיים לאחר התבוסה 4:0 להפועל ת"א, חזרה בית"ר ירושלים להתאמן הבוקר (רביעי), כשלפני האימון התקיימה אסיפה קבוצתית בה שוחחו המאמן ראובן עטר והיו"ר איציק קורנפיין עם השחקנים. השניים הודיעו לשחקנים כי בעקבות ההפסד החליטה הנהלת הקבוצה לקנוס את השחקנים ב-10,000 שקלים כל אחד, ובנוסף המשכורות יעוכבו עד להודעה חדשה.

אפילו עידן טל, אריק בנאדו ותומר בן יוסף, שלא נכללו בסגל הקבוצה, יספגו את הקנס הגדול. שחקני הקבוצה המשרתים בצבא ומרוויחים 4,000 שקל בחודש בלבד, יקבלו הנחת חייל וייקנסו באלף שקל בלבד.

המאמן ראובן עטר אמר לשחקנים: "ההפסד שלנו להפועל תל אביב היה ההפסד הצורם עד כה העונה. יחד, ביישנו את המועדון. את מה שיש לי להגיד לכם, אומר בשיחות אישיות. יש לנו משחק קריטי וחשוב מאוד למועדון ביום ראשון מול קריית שמונה. אין לי בעיה שכל הביקורות יופנו כלפיי, אני אדע איך להתמודד עם זה, העיקר שאני ארוויח אתכם בעתיד וכבר במשחק הקרוב מול קריית שמונה".

לאחר דבריו של המאמן, אמר היו"ר איציק קורנפיין לשחקנים: "הדרך בה הפסדנו את המשחק להפועל ת"א הייתה מבישה. זה לא היה עוד סתם משחק עבורנו ובמיוחד עבור הקהל שלנו. הגיעו למגרש מעל 5,000 אוהדים שבאו לראות אתכם, ויצאו מהמגרש בבושת פנים, היה אפשר לראות בבירור את חוסר ההתחשבות שלכם מהאוהדים".

קודם לכן התקיימה פגישה בין איציק קורנפיין לבין ראובן עטר בה החליטה השניים שהם מתרכזים במשחק הקריטי ביום ראשון ובהכנה למשחק. כמו כן חל איסור כולל במועדון להתראיין בשלב זה.

בארגון השחקנים לא אהבו לשמוע על העונש, משום שהדבר נוגד את החוק. יושב ראש הארגון, אבי כהן, כבר שוחח עם איציק קורנפיין, והודיע לו כי הדבר חמור ולא מתקבל. בארגון השחקנים מתכוונים לצאת עוד היום בהודעת גינוי חריפה על המהלך של יושב ראש בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully