וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי אבריו צפוי להצטרף לאיינג'לס

11.2.2009 / 10:04

הסלאגר יתפשר על חוזה לעונה אחת ו-8 מיליון דולר. טחאדה הודה שנטל סמים ושיקר לקונגרס. אוסוולט: "א-רוד רימה אותי ואת המשחק"

בובי אבריו, שסיים את חוזהו בניו יורק יאנקיז בסיום העונה, מצטרף ללוס אנג'לס איינג'לס. הסלאגר הותיק בן ה-34 הוא אחד החובטים השמאליים הבכירים בליגה, ולמרות שביקש חוזה לשלוש שנים מייד לאחר סיום העונה, יצטרך להתפשר על עונה אחת, כשחוזהו מוערך על 8 מיליון דולר. האיינג'לס האריכו את חוזהו של חואן ריברה, שישתכר 12 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות.

מיגל טחאדה, שהואשם בעבר בנטילת סמים אסורים, הלך בדרכו של אלכס רודריגז והודה שאכן נטל אותם כששיחק באוקלנד. הבעיה היא שטחאדה עשה זאת לאחר שכבר העיד בפני הקונגרס כי לא השתמש, מה שהופך את עדותו לעדות שקר. הוא יכול לקבל עד שנה מאחורי הסורגים, אם כי צפוי לעונש קל יותר. ה-FBI חוקר אם רוג'ר קלמנס שיקר בעדותו, כשהמאמן עמו הוא מסוכסך, בריאן מקנאמי, אמר: "הייתי חייב להגיד את האמת". כזכור, מקנאמי היה האיש שהפליל את קלמנס בדו"ח מיצ'ל, ומאז מנהלים השניים קרב בין כותלי בית המשפט.

בליגה כבר יוצאות תגובות לאחר הודאתו של רודריגז. "הייתי מוחק את המספרים שלו מהספרים", אמר רוי אוסוולט, המגיש של יוסטון, "אני מרגיש שהוא רימה אותי ואת המשחק כולו". דרק ג'יטר, חברו של א-רוד לניו יורק יאנקיז, אמר כי ישוחח עם רודריגז ורק אז יגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully