וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק מאמן צ'לסי

רויטרס

11.2.2009 / 14:11

רשמית: חוס הידינק יאמן את הכחולים עד תום העונה, תמורת כ-2.5 מיליון ליש”ט: "אני רוצה להחזיר לאברמוביץ' על מה שעשה לכדורגל הרוסי"

צפו בהידינק מדבר לפני שהמינוי הפך לרשמי. תרגום ועריכת וידאו: בת גולן

הערפל סביב זהות מחליפו של לואיז פיליפה סקולארי כמאמן צ'לסי, התפוגג, כשהמועדון הודיע כי חוס הידינק יאמן בסטמפורד ברידג' עד תום העונה. "הסאן" דיווח שההולנדי ישתכר כ-2.5 מיליון ליש"ט והידינק עצמו אישר את המינוי לתחנת רדיו במולדתו: "אני מצפה להגיע ללונדון בימים הקרובים ולעמוד על הקווים כבר בשבוע הבא". הידינק הסביר את המניע: "אחרי שאברמוביץ' עשה כל כך הרבה למען הכדורגל הרוסי, הגיע הזמן שאחזיר לו קצת".

התקשורת הבריטית תמימת דעים על כך שהידינק לא ימשיך מעבר לסיום העונה הנוכחית, ומדווחת כי לא ימשיך בעונה הבאה, משום שהבעלים רומן אברמוביץ' מעוניין בקרלו אנצ'לוטי לתפקיד. הידינק בן ה-62 צפוי להישאר מאמן נבחרת רוסיה.

כשנשאל על ידי העיתונאים הרוסים במהלך מחנה האימונים של הנבחרת בטורקיה לגבי העבודה המקבילה שלו ברוסיה ובצ'לסי ענה הידינק: "זה נושא שעלה במשא ומתן, והבהרתי לשני הצדדים שהעבודות שלי לא יתנגשו. הבעיה תהיה רק עד תום העונה בפרמיירליג במאי. עכשיו אנחנו מתכוננים למשחק מול אז'רביז'אן במרץ, והמשחק הבא שלנו הוא רק ביוני, מול פינלנד, כך שהנבחרת הרוסית לא תיפגע".

"אם צ'לסי תפנה אלינו ביולי, נשקול זאת", התייחס מנהל מילאן, אומברטו גאנדיני, לדיווחים כאילו אנצ'לוטי יעבור בעתיד הקרוב לשורות הכחולים. שם נוסף שקשר לצ'לסי הוא של פרנק רייקארד, וסוכנו של המאמן ההולנדי אמר לעיתון "ניוז אוף דה וורלד" כי "פרנק אוהד גדול של הכדורגל האנגלי, וישמח לעבוד בפרמיירליג".

התחנות בקריירה של הידינק

1982-84 - דה חראפשאפ - החל את קריירת האימון שלו בקבוצה בה גדל.

1987-90 - פ.ס.וו איינדהובן - אחרי שלוש שנים כעוזר, מונה למאמן קבוצת הפאר ההולנדית, אותה הוביל לזכייה בגביע אירופה לאלופות ב-1988 ולשלוש אליפויות מקומיות.

1990 - פנרבחצ'ה - פוטר מהקבוצה הטורקית אחרי שנה אחת בלבד והמשיך לספרד.

1991-94 - ולנסיה - אחרי שתי עונות בהן הוביל את העטלפים למקום הרביעי פוטר הידינק אחרי תבוסה 7:0 לקרלסוהה בגביע אופ"א.

1995-98 - נבחרת הולנד - תחת הדרכתו הגיעה נבחרת האוראנג' לרבע גמר יורו 96 ולחצי גמר המונדיאל ב-98.

1999 - ריאל מדריד - בסטניאגו ברנבאו החזיק הידינק פחות מחצי עונה, כשהיכולת של שחקניו על המגרש וההתבטאויות שלו בתקשורת לגבי חברי ההנהלה עלו לו במשרתו.

2000 - בטיס - אחרי הצרות במדריד עבר הידינק לבטיס, ונחל כישלון נוסף כשפוטר כחודש לפני סיום העונה.

2000-02 - נבחרת דרום קוריאה - הדרום קוריאנים הנחיתו את הידינק בסיאול כדי שיעזור להם במונדיאל אותו אירחו, וההולנדי לקח אותם רחוק בהרבה מהצפוי, עד לחצי גמר המונדיאל.

2002-06 - פ.ס.וו איינדהובן - גם בקדנציה השנייה שלו בפיליפס ארנה זכה הידינק בשלוש אליפויות הולנד, והגיע עד לחצי גמר ליגת האלופות ב-05, בו כמעט הדיחה איינדהובן את מילאן.

2006 - נבחרת אוסטרליה - הידינק הוביל את האוסטרלים למונדיאל הראשון שלהם מאז 32 שנה, אבל התפטר אחרי הדחת הנבחרת בשמינית הגמר.

2006-09 - נבחרת רוסיה - הג'וב הבא של הידינק היה ברוסיה, שם זכה לחוזה עתק של 2.4 מיליון דולר לשנה, והוביל את הרוסים לקמפיין נפלא ביורו 2008 שהסתיים רק בחצי גמר.

עדכון ראשון: 11.2.09, 09:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully