וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אם נשחק את המשחק שלנו, ננצח"

11.2.2009 / 6:36

פורוורד מכבי ת"א אופטימי לפני ההמראה למדריד, למשחק נגד ריאל: "יש לנו ביטחון בדרך בה אנו משחקים". אליהו: "נבוא בכל הכוח כדי לנצח"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) למשחק החוץ החשוב שלה במדריד, נגד ריאל, במסגרת שלב הטופ 16 (חמישי, 21:30, ערוץ 10). שחקני הקבוצה הביעו אופטימיות וביטחון ביכולתם, אך לא שכחו כי נהגו כך לפני המשחק נגד ברצלונה, שם ספגו תבוסה.

"משחק חשוב מאוד, וקשה. אנחנו צריכים לבוא יותר מפוקסים וחדים מהמשחק שלנו בברצלונה", אמר הפורוורד ליאור אליהו, "נפלט לי בשבוע שעבר שיהיה יותר קל מברצלונה, זה ממש לא יהיה יותר קל מברצלונה. אנחנו לא מגיעים פייבוריטים, זה מגרש קשה וביתי, אך אנו מגיעים מלאי אמונה".

אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, "יש לנו הרבה ביטחון בדרך בה אנו משחקים", הוסיף עמרי כספי, "יש למדריד הרבה גבוהים טובים וגארדים טובים, הם קבוצה מאוד מאוזנת. הם ניצחו את ברצלונה בית, כך שאנו יוצאים למשחק חוץ מאוד קשה. נמשיך בקו שלנו, ונקווה לעשות את הדברים בצורה הכי טובה".

דרק שארפ התייחס לכך שמדובר במשחק קריטי למכבי, וכשנשאל למי הצביע בבחירות, השיב: "ברק אובמה". לאחר שהזכירו לו שהיו אמש בחירות בישראל, השיב כי לא הפסיד להצביע, והוסיף: "אם הייתי מצביע קולי היה הולך ללבני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully