וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בסיט ואוקוצ'ה ישובו לאימונים מלאים

השניים שסובלים מפציעות אמורים להיות כשירים למשחק בגביע המדינה בשבת נגד הפועל רעננה. טל חן: "זו יריבה קשה, חשוב להמשיך במומנטום"

בני סכנין, שחזרה היום (שלישי) להתאמן לקראת המשחק בשבת במסגרת גביע המדינה נגד הפועל רעננה, קיבלה היום בשורות טובות, כשהפצועים איברהים בסיט ואובודו אוקוצ'ה, שלא שותפו בשבת מול הפועל פתח תקוה וערכו היום אימון חלקי בלבד, אמורים לחזור לאימונים מלאים וככל הנראה יהיה כשירים למשחק בשבת.

עוד לפני תחילת האימון המאמן אייל לחמן ערך אסיפה שבה עבר על הליקויים במשחק מול פתח תקוה. בקבוצה שוררת אווירה טובה לאור התוצאות האחרונות ובסכנין מתייחסים ברצינות מרובה למשחק מול רעננה מהלאומית ורוצים לשמור על המומנטום החיובי בקבוצה. בסכנין גם מקווים שהמזל של המאמן עם הקבוצה בקדנציה שעברה של לחמן בסכנין ישוב.

טל חן התייחס למשחק נגד רעננה ואמר: "אנחנו מתייחסים למשחק מאוד ברצינות. זו יריבה קשה מאוד שמועמדת לעלות ליגה. היא קבוצה מאוד ביתית וקשה מאוד לחלץ נקודות בבית שלה. אני מאמין שנבוא מוכנים, נעשה תרגולים טקטיים, נראה וידאו ונתכונן למשחק כמו שצריך. חשוב לנו להמשיך במומנטום של השבועות האחרונים ובאופן כללי חשוב לנו מאוד להצליח בגביע. זה סיבוב ראשון שכולם רוצים לעבור ואף אחד לא רוצה להיכשל. אני מאמין שאם נמשיך ביכולת שהצגנו בשבועות האחרונים, נוכל לעבור גם את המשוכה הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully