וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי, טועמה וגולן בהרכב הנבחרת

10.2.2009 / 13:28

הליגיונרים יפתחו מול הונגריה (19:00, ערוץ 5). קשטן על אי זימון בלילי: "שיקולים מקצועיים". בלילי: "הסיבות שלא הוזמנתי לא מקצועיות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

קצת יותר מחודש לפני המשחק החשוב נגד יוון, נבחרת ישראל מקבלת הזדמנות לעשות הכנה חשובה נגד הונגריה במשחק הידידות שייערך הערב (רביעי, 19:00, שידור ישיר בספורט 5) באיצטדיון רמת גן. אתמול נערכה מסיבת העיתונאים עם מאמן הנבחרת, דרור קשטן, שדיבר בעיקר על ההכנות ועל תלכיד הנבחרת הקיים.

במסיבת העיתונאים אירח קשטן שני ילדים החולים בסוכרת נעורים, זאת לקראת יום ההתרמה הארצי של האגודה שייערך מחר, במסגרת אימוץ ההתאחדות את האגודה. מיד לאחר מסיבת העיתונאים החלה הנבחרת לערוך את האימון המסכם והשני שלה לקראת משחק הידידות.

הנבחרת קיימה אימון בסגל מלא, כולל קלמי סבן שסובב את הקרסול ונטש באמצע, כאשר מי שיחליפו במשחק מחר הוא יואב זיו. השחקן היחיד שערך ריצה בלבד ולא הצטרף לחבריו שקיימו אימון טקטי הוא אבירם ברוכיאן, ששיחק עם בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב.

קשטן לא תירגל הרכב באימון, אלא ערך משחקון פנימי. טל בן חיים ודקל קינן יפתחו במרכז ההגנה ואילו דדי בן דיין יפתח כמגן שמאלי. בהתקפה נראה שהעדיפות תינתן לרוברטו קולאוטי ועומר גולן, ואילו בן סהר יחכה להזדמנות מהספסל. משה אוחיון, שכבש שער באימון, לא מרבה לשחק העונה, אך בכל זאת הוא צפוי לפתוח בעמדת הקשר האחורי לצד גל אלברמן. בקישור הקדמי יפתחו יוסי בניון ולצידו כנראה סלים טועמה או מאור בוזגלו. דודו אוואט צפוי לפתוח בהרכב, כאשר ניר דוידוביץ' אמור לשחק במחצית השנייה. מוטל'ה שפיגלר יטוס לאתונה כדי לעקוב אחרי יוון שתשחק נגד דנמרק.

בהתאחדות הודיעו כי במשחק יתארחו ילדים תושבי הדרום שסבלו מהפגזות טילים בזמן הלוחמה בדרום, ותעזור גם במימון הסעותיהם. עלות הכרטיסים למשחק הן עשרה ש"ח.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, דדי בן דיין, דקל קינן, טל בן חיים, יואב זיו, משה אוחיון, גל אלברמן, יוסי בניון, סלים טועמה, רוברטו קולאוטי, עומר גולן.

קשטן: "אני אוהד הנבחרת מספר 1"

קשטן התייחס בתחילת דבריו לביקורת סביב אי זימונם של יניב קטן, אלירן עטר ופיני בלילי, ואמר: "אני מודע לכך ושומע את הקריאות לגבי זימונם או אי זימונם של עוד שחקנים לסגל הנבחרת. זה משמח שיש שחקנים שהם טובים, ורוצים ושואפים להשתייך לסגל הנבחרת. הזימונים הם תוצאה של דרך שעשינו בנבחרת הזו, דרך של בחירת שחקנים על פי מחויבותם והרצון שלהם לוותר על אגו לטובת כלל הנבחרת".

בהמשך נתן קשטן דוגמאות על שחקנים שנלחמים על מקומם בהרכב הנבחרת ונתן את שמם של ניר דוידוביץ', אליניב ברדה, לירן שטראובר ויוסי בניון, שעשו הכל גם כשהם היו במצב בריאותי קשה או שהם ידעו שהם חסרי סיכוי להשתלב בהרכב, להופיע. "זה מצביע על אווירה, על דרך, על מחויבות שיש לשחקנים שנמצאים היום בנבחרת לבוא ולשרת אותה", הבהיר קשטן.

קשטן הסביר את מספר השינויים המצומצם בסגל ואמר: "יש לנו שלד מסוים בנבחרת ובגלל שהיא מתכנסת אחת לתקופה ועל מנת לשמור על דרך מסוימת ושיטת משחק, צריך שלד פחות או יותר קבוע. כמובן שיכולים להיות שינויים מינוריים לכל היותר, וזו הסיבה לכך שאין שינויים מהותיים יותר מידי. יחד עם זאת, המציאות היא לא נעלמת מעינינו ואם יהיו שחקנים שמבחינה מקצועית או מבחינת האופי יוכלו לתרום לה, נצרף אותם. הדלת לא סגורה בפני אף אחד לנבחרת ישראל.

"אם הייתי מזמין עוד שחקני התקפה, אולי זה היה יותר פיקנטי, מרגיע את השאלות ואת העליהום התקשורתי שקיים. אמנם אנחנו נמצאים בתקופה של בחירות, אז גם מתקיים קמפיין כלפי שחקן כזה או אחר. אם הייתי מזמן עוד שחקנים ומושיב אותם ביציע, זה לא היה משהו נכון. אני לא מזמן שחקנים בכדי לרצות אף אחד ולסמן וי שאכן זימנתי. אני חושב שאסור לשחק ברגשות של שחקנים וזה לא נכון. אל תשכחו שאין מישהו שרוצה בהצלחת הנבחרת כמוני. אמרתי את זה בעבר ואני אומר את זה שוב. לפני היותי שחקן נבחרת, אמנם בפרק זמן קצר, אני אוהד שלה ואוהד מספר אחת שלה, כך שכל מה שאני עושה, אני עושה במצפון נקי, עם חשיבה מקצועית כי אני רוצה בהצלחתה וטובתה של הנבחרת, אם בזימונים של השחקנים ואם בדרך המשחק".

ספציפית על אי זימונו של בלילי, אמר קשטן: "אני מכיר את היכולות שלו. ברגע שאני אחשוב שהוא יתאים לנבחרת ישראל, הוא יוזמן". בלילי עצמו חושב אחרת והגיב על הדברים, כשאמר: "הרבה בזכות קשטן הגעתי לאן שהגעתי. אני לא יכול לדעת אם אני טוב או לא, אבל הוא לא בא לראות אותי. יכול להיות שיש לו שחקנים טובים אחרים. הסיבות הן אחרות ולא מקצועיות". אגב, שחקנים בנבחרת אמרו כי נראה שהסיבות לאי זימונו של בלילי הן אינן מקצועיות.

עדכון אחרון: 11.2.09, 13:28

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully