וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל תפגוש את אסטוניה

10.2.2009 / 13:22

נבחרת הפדרציה תתעמת בחוץ נגד האסטוניות על הזכות להישאר בבית עליון 2. הקפטן מור: "אנחנו מאוכזבים מזה שהמשחק בחוץ"

הגרלת גביע הפדרציה נערכה היום (שלישי), ובה נקבע כי נבחרת ישראל תשחק בחוץ נגד נבחרתה של אסטוניה. המפגש יתקיים ב-25-26 לחודש אפריל. לאחר הפסדה של הנבחרת (3:2) לנבחרת אוקראינה בחוץ בסוף השבוע האחרון קיוו בנבחרת הישראלית לקבל הגרלה נוחה, והכי חשוב לשחק בבית בקרב ההישרדות של בית עליון 2, אלא ששאיפות לחוד ומציאות לחוד.

"אנחנו די מאוכזבים ששוב אנחנו משחקים בחוץ", אמר על ההגרלה קפטן נבחרת הפדרציה, ליאור מור, "אבל החל מהרגע שאנחנו יודעים את ההגרלה, אנחנו מתרכזים בדבר אחד בלבד, וזה לנצח ולהישאר בבית עליון 2. מבין ההעדפות שלנו רצינו קודם כל לשחק בבית, ולאחר מכן שזה יהיה מול קנדה או אסטוניה. יש לה את קאיה קאנפי ושחקנית נוספת שמדורגת 100 בעולם, כך שזו נבחרת שמאוד דומה לנו, אבל הרבה דברים יכולים לקרות עד אפריל. עדיין קשה לי להעריך היכן המשחק יתקיים, אם על משטח קשה או על חימר, ואם באולם או לא, זה הרבה תלוי במזג האוויר".

הטניסאית הבכירה של אסטוניה, קאיה קאנפי, מדורגת במקום ה-23 בעולם. המחבט מספר 2 של אסטוניה היא מארט אני (109 בעולם). לאסטוניה משלימות את הסגל מרגיט רוטל המדורגת 178, וכן יוליה מטויאן (945 בעולם).

משחקים נוספים בין נבחרות שיילחמו על ההישרדות בבית עליון 2 יתקיימו בין: בלגיה תארח את קנדה, פולין את יפן ואוסטרליה תפגוש בביתה את שוויץ. המנצחותת מארבע ההתמודדויות תישארנה בבית עליון 2, בעוד ארבע המפסידות תרדנה לבתים האזורים.

כמו כן, יערכו ארבעה מפגשים על ההישרדות בבית העליון: ספרד תארח את סרביה, צרפת תתעמת בביתה עם סלובקיה וגרמניה תפגוש את סין. ארבע המנצחות תתחילת את שנת 2010 בבית העליון, בעוד ארבע המפסידות יפתחו את השנה הבאה בבית עליון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully