וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפועל ת"א טובה, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו"

10.2.2009 / 18:19

מאמן מכבי חיפה על המצב בצמרת. השחקנים נכנסים לכוננות ספיגה: "יהיה מאבק ארוך ומתיש". משחקה של חיפה נגד רוסטוב הופסק בגלל הגשם

"הדבר הכי חשוב במכבי חיפה הוא שנתרכז בעצמנו, שנעשה את העבודה, אסור לנו להסתכל על קבוצות אחרות". כך אמר הבוקר (שלישי) מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, בעקבות הניצחון של הפועל תל אביב אתמול (שני) 0:4 על בית"ר ירושלים. שחקנים בחיפה אמרו אמש כי ביכולת הזאת, הפועל תל אביב בהחלט להוות יריבה שקולה במאבק על האליפות. אחד השחקנים אמר: "אם זאת היכולת שהם יציגו בהמשך העונה, יהיה לנו מאבק ארוך ומתיש".

"היכולת של הפועל תל אביב טובה, העובדה שהיא הפסידה בשבוע שעבר לבני יהודה לא מעידה דבר על ההמשך", המשיך לוי. "שוב, אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. כדורגל זה דבר מאוד דינמי. נכון לעכשיו, מכבי נתניה, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה ובני יהודה, כולן מתמודדות איתנו".

חיפה ערכה היום אחר הצהריים משחק אימון מול רוסטוב הרוסית, אותו הובילה 0:1 משער של ליאור רפאלוב בדקה ה-30. המשחק הופסק בדקה ה-65 בגלל הגשמים. בחוד ההתקפה שיחק שלומי ארבייטמן, מה שאומר שת'מבינקוסי פנטאני, שספג השבוע ביקורות מאנשי הקבוצה על יכולתו לאחרונה, עשוי לפתוח על הספסל נגד הפועל רמת גן. אלון חרזי פתח בהרכב בשל העובדה שדקל קינן נמצא עם הנבחרת.

מהאימון הקל שנערך הבוקר וכן ממשחק האימון נעדרו שחקני הנבחרת ושחקני קבוצת הנוער (השוער גד עמוס, הקשרים ליעד אלמליח, ישראל זגורי, ואייל גולסה והחלוץ מוחמד גדיר), שמתאמנים בקבוצה הבוגרת ונוטלים חלק בטורניר באיטליה. שחקני הנבחרת (ניר דוידוביץ', דקל קינן ובירם כיאל) יחזרו להתאמן רק ביום חמישי. מתוך שחקני קבוצת הנוער, גדיר וגולסה יחזרו בסוף השבוע ויטלו חלק באימון המסכם.

אתמול הפסידה הקבוצה במשחק הראשון בטורניר באיטליה 2:0 ליובנטוס. הקשר ישראל זגורי הפגין יכולת טובה וזכה למחמאות מהצוות המקצועי בסיום. גם המגן/קשר אלי ארליך שפתח בהרכב וכן גולסה וגדיר, שנכנסו במחצית השנייה, זכו למחמאות. במשחק הראשון בטורניר, שזוכה לחשיפה רבה, נכחו מאמן נבחרת איטליה מרצ'לו ליפי ושופט העבר קולינה.

המגן פיטר מסיללה צפוי לחזור בלילה שבין חמישי לשישי ויטול חלק באימון המסכם, אך המאמן אלישע לוי עשוי להחליט להעניק הזדמנות לרוני גפני. במועדון מחזיקים אצבעות למסיללה שנבחרתו, דרום אפריקה, תשחק ביום רביעי מול צ'ילה. "אם הוא יתפוס מקום של קבע בנבחרת מכבי חיפה רק תוכל להרוויח מכך בעתיד".

עדכון ראשון: 12:16
עדכון אחרון: 18:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully