וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "מי שיהיה טוב ישחק"

9.2.2009 / 17:00

שחקן הנבחרת דיבר בהתכנסות לקראת הונגריה וקרא תיגר על הליגיונרים: "אין סיבה שלא יציגו רמה גבוהה". אלברמן: "באירופה מעריכים אותנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל התכנסה לראשונה באצטדיון רמת גן וערכה הערב (שני) את האימון הראשון שלה, לקראת המשחק מול הונגריה ביום רביעי. במהלך האימון תירגל הצוות המקצועי בעיקר משחק מסירות, כאשר אחריו התקיים אימון פנימי, אותו נטש קלמי סבן. יחד עם זאת מגנה של מכבי נתניה נבדק, והוא צפוי לשוב ביום שלישי לקראת האימון המסכם.

סקאוט של בורוסיה מנשנגלדבאך הגיע על מנת לצפות מקרוב בשחקני הקבוצה, גל אלברמן את רוברטו קולאוטי, וכן לעקוב אחר מספר שחקנים באופן כללי. מהאימון נעדרו יוסי בניון, דודו אוואט ואבירם ברוכיאן, וכן, שחקני הנבחרת המשחקים בליגה הבלגית.

מאור בוזגלו: כיף גדול להיות בנבחרת"

לפני האימון קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים בה נכחו קשר/חלוץ מכבי תל אביב מאור בוזגלו וקשר בורוסיה מנשדגלדבאך גל אלברמן.

אלברמן התבקש להשיב ראשון על כך שהוא לא משחק לאחרונה בקבוצתו בגרמניה. "בקבוצות באירופה העומס מתחלק בין כולם, כך שזה לא כמו בישראל. כאן אתה יכול לשחק עונה שלמה בהרכב", אמר הקשר. "בגדול, ברגע שמגיעים לנבחרת יש פחות חשיבות למשחק פחות או יותר. בשני המשחקים האחרונים לא שיחקתי, בסיבוב הראשון שיחקתי יותר. אני חושב שאנחנו יוצאים מפרופורציות בנוגע למשחקי המבחן, הונגריה חזקה. נבחרת חוף השנהב שהגיעה לכאן הייתה יריבה טובה וכך גם הונגריה. אנחנו רוצים וצריכים להתמקד יותר באיך שאנחנו נראים ולשים דגשים לקראת יוון ופחות להתרכז ביריבה".

"המשחק מול יוון עדיין רחוק, ככל שיתקרב המשחק נוכל להתייחס אליו יותר", הוסיף אלברמן. "כרגע צריך להתרכז בשלושה ימים הקצרים שיש לנו". אלברמן התייחס גם למעמד הנבחרת בעולם. "מעריכים אותנו היום יותר מבעבר באירופה. מכירים את הישראלים באירופה", הוא קובע. "לי בקבוצה יש שני שחקנים בלגים שמאוד מרוצים מהישראלים שמשחק בארצם. כולם מפרגנים לנו. כנבחרת, עשינו התקדמות טובה".

בוזגלו הוסיף: "זה כיף גדול ואני גאה להיות חלק מהנבחרת הזאת. בקטע של לשחק או לא, יש לי דרך מסוימת, אני מאמין בעבודה קשה. אכבד כל החלטה של המאמן. יש לי עוד הרבה מה להציע לנבחרת, אני רואה את הדברים בצורה שונה מאשר אתם רואים אותם".

על הלגיונרים אמר: "אם רוברטו קולאוטי אמר שהלגיונרים מתאמנים ברמות הגבוהות אז אין סיבה שהם לא יציגו רמה גבוהה. מי שיציג יכולת טובה באימונים ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully