וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2009: מסי או רונאלדו

10.2.2009 / 8:00

יום הבחירות המשעמם לא צריך להכניס אתכם לאפאתיות. כפיצוי, סידרנו לכם משאל בעל משמעות גדולה יותר לחיינו: רונאלדו או מסי?

אם תתבקשו להגדיר את השניים המובילים בתחומם, אלה יקפצו מיד לראש. למעשה, היריבות ביניהם החלה להתהוות ולהתעצב בשנה האחרונה, כשמסי לא בחר ברונאלדו ל-11 של השנה שלו, וכשרונאלדו נבחר כשחקן השנה של פיפ"א, קולות רבים רעמו. סביר להניח שעם השנים תהפוך היריבות הזו לנוקשה יותר ואישית יותר.

אופי ויכולת להנהיג

בעוד מסי ישחק ב"פלייסטיישן" בזמנו החופשי, רונאלדו יבלה בג'קוזי עם מבחר בלונדות. הארגנטינאי בחור מופנם וביישן, הפורטוגלי ראוותני ושחצן כל כך, עד שאפילו התאונה שלו עם הפרארי הצטלמה מצוין. למסי יש אופי של מושך בחוטים מאחורי הקלעים, הוא לא עומד במרכז הבמה אבל לכולם ברור שהוא כוכב ההצגה. רונאלדו גונב אליו את כל תשומת הלב ונותן לאחרים לעבוד בשבילו. שניהם מאמינים גדולים באמנות ולכן תראו מהם לא מעט תיאטרליות עם קורט בכיינות כשהיריב מנסה לעצור אותם. הם מעולם לא סומנו, אגב, כמנהיגים אולטימטיביים.

מצע מדיני

מדיניות החוץ של רונאלדו רחבה במיוחד, הוא נוהג להעניש את מי שמכשיל אותו או את חבריו מכל טווח. הוא גם לא מאמין בתהליכים ארוכי טווח ובמו"מ ארוך ומייגע, ולכן לא אחת הוא מכופף את היריב כבר בפתיחה בכדרור וירטואוזי שמסתיים ברשת. מסי דוגל יותר בעריצות פנים והתעמרות בכל מי שמתנגד לו. הוא לא יורה מרחוק, אלא בוחר לקחת את הכדור ולהיכנס איתו עד לשער. מי שיבחר בו יקבל רוצח שקט שנוהג לחסל את יריביו תוך חיוך ולחיצת יד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

קופת שרצים

שני המועמדים לא חרגו מחוץ לתחומי פעילותם, אבל נאשמו לא אחת בשחיתות על המגרש. רונאלדו היה חשוד באונס, אבל לתיק לא היה ביסוס והוא נסגר זמן קצר לאחר מכן. אוהדיו ובעיקר מקטרגיו זוכרים לו את ההשטנקרות על ווין רוני במונדיאל 2006 ואת חוסר היכולת בנבחרת פורטוגל ביורו 2008. מסי נאשם בעיקר בבכיינות ובהתחזויות, אבל בסך הכל הוא נקי מרבב, ילד טוב של אמא.

ססמאות בחירות

רונאלדו:

"בלי נאמנות, רק עם איכות"

מסי:

"לא מתפשרים (על כדורגל מושלם)"

ומה הבחירה שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully