וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "גם לרוסו לקח זמן להתאקלם בארץ"

9.2.2009 / 12:56

מאמן מכבי פ"ת לשעבר התייחס ליכולת המצוינת שמפגין דליבור סטבנוביץ', ששוחרר והצטרף לויטסה ההולנדית. נפרעה ההמחאה עבור רותם שמול

מה שלא טוב למכבי פתח תקוה, טוב כנראה לליגת ההולנדית. הקשר הסלובני דליבור סטבנוביץ' (24), ששוחרר מהמועדון בשל סיבות מקצועיות וכלכליות, כבש את אחד השערים בניצחון קבוצתו ביום ראשון על אייאקס (1:4). הקבוצה עלתה מעל הקו האדום לאחר שבארבעת המשחקים האחרונים, מאז הגעתו של השחקן, צברה 10 נקודות מ-12 אפשרויות, כשבאחד המשחקים הוכתר הסלובני לשחקן המצטיין. שחקן בקבוצה אמר: "אולי טעו כששחררו אותו. לשחקנים זרים לא נותנים מספיק זמן להתאקלם".

כזכור, אחת הסיבות שהביאו להתפטרותו של גיא עזורי הייתה ההחלטה לשחרר את השחקן. "זה בכלל לא מפתיע אותי. כשהוא הגיע לארץ אמרתי שהוא אחד הזרים הכי מוכשרים שהגיעו לכאן", אמר עזורי הבוקר. "כבר אז אמרתי שהוא שחקן באיכויות הגבוהות ביותר, ראה ערך גוסטבו בוקולי וג'ובאני רוסו. גם להם לקח זמן להתאקלם".

ההמחאה שהועברה להפועל נצרת עילית עבור עסקת רותם שמול נפרעה, זאת כזכור לאחר שהבנק החליט לא לכבד אותה. בפתח תקוה טענו שחסרה חתימה ובנצרת איימו לבטל את העסקה אם הכסף לא ישולם.

המאמן רוני לוי מתלבט בנוגע להרכב שיפתח בגביע המדינה מול מכבי נתניה. שני המגנים, אסמעיל עאמר ונאור פסר, ייעדרו בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. המגן קובי גנון אמור להיות כשיר ויחזור להרכב ובעמדת המגן הימני צפוי לשחק חגי גולדנברג הצעיר. הקבוצה לא תתאמן היום (שני) ותחזור לאימונים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully