וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש האומות: גם ווילס במנצחות

רועי פרידמן

8.2.2009 / 22:06

ראגבי: אלופי השנה שעברה פתחו את המסע להגנה על התואר עם 13:26 קליל על סקוטלנד באדינבורו. בשבוע הבא יארחו את אנגליה

החדשות הטובות מבחינתם של הדראגונס של ווילס, היא שהם המשיכו את היכולת המצויינת שהביאה להם את הזכייה בטורניר שש האומות בשנה שעברה ואת הגראנד סלאם (נצחונות על אנגליה, צרפת, אירלנד וסקוטלנד). היכולת הזו הקנתה להם ארבעה טרייז נגד סקוטלנד החלשה, בדרך לניצחון 13:26. החדשות הפחות טובות הן שאחרי המשחק הזה צריך וורן גאטלנד, המאמן הניו זילנדי של ווילס, צריך להזכיר לשחקניו שראגבי משחקים 80 דקות ולא 60. וולשי שלא ירצה לזכור את המשחק הוא סטיבן ג'ונס, שסיים עם 2 מ-6 בבעיטות לשער והחטיא את כל ארבעת ניסיונות ההמרה של קבוצתו.

מהצד השני, הדמות הטראגית של המשחק הייתה ג'ף קרוס, הפרופ של הסקוטים, שמשחק הבכורה שלו נמשך בקושי 20 דקות. במצב של 0:3 לאורחים ביצע קרוס תיקול מסוכן על שחקן יריב וספג את הכרטיס הצהוב. הוא נפגע גם פיזית, ירד מהמגרש עם זעזוע מוח ולא חזר. בעת היתרון המספרי, האורחים הבקיעו שני טרייז מידי טום שנקלין ואלון-ווין ג'ונס. כריס פטרסון הבקיע בעונשין, לפני שסטיבן ג'ונס חתם את תוצאת המחצית על 3:16 בבעיטת עונשין. במחצית הזו הייתה שליטת האורחים מוחלטת גם ללא ההרחקה.

הוולשים המשיכו את הלחץ גם במחצית השנייה, כששיין ווילאמס, שחקן השנה בראגבי לשנת 2008, הכין את הטריי השלישי ללי האלפ-פני. בדקה ה-50 התכבד וויליאמס בטריי הרביעי לדראגונס. מרגע זה, גאטלאנד החל בחילופים ו-ווילס הורידה את הרגל מהגז. פטרסון הוסיף עונשין ובדקה ה-66 ספג מרטין ווליאמס, הקפטן הוולשי, כרטיס צהוב על הפלת כדור מכוונת. הסקוטים ניצלו את היתרון המספרי לטריי של מאקס אוונס המחליף עם המרה של פטרסון, אבל זה הספיק להם רק ל-26:13 בסיום.

צוברי הנקודות לווילס:

טרייז: טום שנקלין, אלון-ווין ג'ונס, לי האלפ-פני, שיין וויליאמס
עונשין : סטיבן ג'ונס 2

סקוטלנד:

טריי : מאקס אוונס
המרה : כריס פאטרסון
עונשין: פאטרסון 2

כרטיסים:

סקוטלנד: צהוב - ג'ף קרוס (תיקול מסוכן)

ווילס: צהוב - מרטין וויליאמס (הפלת כדור מכוונת).

בשבוע הבא:

צרפת-סקוטלנד (שבת 17:00)
ווילס-אנגליה (שבת 19:30)
איטליה-אירלנד (ראשון 16:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully