וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס לגואטה: "אמרתי לך שכדאי לך להישאר"

דור בלך

8.2.2009 / 14:09

מאמן מכבי נתניה החמיא לשחקניו, ובייחוד לכובש השער מול בני יהודה: "אני בונה עליך כשחקן העתיד שלנו". החוזה החדש של אלמוג כהן לא תקף

אחרי שאמש זעם על חניכיו בתום ה-1:1 מול בני יהודה, היום (ראשון) העדיף לותר מתיאוס לנסות להיות יותר חיובי במהלך אימון מכבי נתניה. אתמול, כזכור, הוא כעס על שחקניו, ביקר אותם, אמר להם שככה הם לא יוכלו לקחת אליפות ואף הוסיף ש"אם יש לכם כוח לריב אחרי המשחק, סימן שלא נתתם הכל".

היום, מנגד, הוא לא התרכז יותר מדי בהעברת ביקורת, והחמיא לחלק משחקניו. "כל הכבוד על השער היפהפה", אמר הגרמני לשניר גואטה, "אני שמח שסוף סוף אתה מראה לכולם מה אתה שווה. אמרתי לך בפגרה שכדאי לך להישאר אצלנו, שאתן לך הזדמנויות, שאני בונה עליך כשחקן העתיד שלנו, ואני מאושר שאתה מוכיח שלא טעיתי".

הבקרה התקציבית הודיעה לקבוצה כי חוזהו החדש של הקשר אלמוג כהן, אשר נחתם באוקטובר, אינו תקף בעקבות הלוואות שנתנה הקבוצה לשחקן וטרם שולמו. אי לכך, החוזה לחמש שנים בטל והשחקן מחוייב לקבוצה רק לשנה וחצי הקרובות, כשלשחקן סעיף יציאה לאירופה, אשר אינו קיים בחוזה החדש. אלא שהשחקן ישתחרר מהצבא רק באפריל 2010, בתום השנה וחצי הנותרות, לאחריהן יוכל לעבור לאירופה ללא תמורה.

נתניה התאמנה היום בסגל חסר מאוד, ללא כל שחקני הנבחרת (בן דיין, שטראובר, סבן ושכטר). סיאבונגה נקאוסי, שזומן לסגל נבחרת דרום אפריקה, לא נכח באימון מאחר שכבר המריא למולדתו. החלוץ הפנמי אלברטו זפאטה יצא היום מהארץ לטאבה ויחזור מחר עם אשרה חוקית.

זאב חיימוביץ' ואלמוג כהן הפצועים צפויים להיות כשירים למשחק מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully