וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטאני: "אני מאוכזב. לא הולך לי בקבוצה ולא בנבחרת"

8.2.2009 / 11:42

ביקורת בחיפה על פנטאני, שלא זומן למשחק הידידות מול צ'ילה. מסיללה יטוס ויחזור בשישי. במועדון מאמינים שקטן יוזמן למשחק הנבחרת מול יוון

טל לוי

חלוץ מכבי חיפה, ת'מבינקוסי פנטאני, לא זומן למשחק נבחרתו, דרום אפריקה, שייערך ביום רביעי בארצו מול נבחרת צ'ילה. מדובר במשחק ידידות נוסף כהכנה לגביע העולם אותו תארח הנבחרת בשנה הבאה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי פנטאני אמר להם: "אני מאוכזב. לא הולך לי בקבוצה ואני לא מוזמן לנבחרת. צריך לעבור את התקופה הזאת". פנטאני אמר את הדברים למרות השער הראשון, שאותו בישל ליניב קטן, ונראה כי הסיבה העיקרית לדבריו הייתה העובדה שהוא שוב לא הצליח לכבוש.

פיטר מסיללה, שכן זומן יטוס למשחק כבר הלילה, ויחזור ביום שישי, אמר: "אני מקווה להרשים במשחק, אבל לא פחות חשוב שננצח בסוף השבוע במשחק הגביע". גם קשר מכבי נתניה, ביוואן פרנסמן, נשאר בחוץ. קשר נתניה, סיאבונגה נקוסי, זומן למרות יכולתו הבינונית בליגה. בחיפה ביקרו אתמול לאחר המשחק את פנטאני, שנראה חלוד ולא מרוכז ליד השער. "רק שער יוציא אותו מהמצב הזה", אמרו עליו שחקנים בקבוצה.

במועדון מאמינים שיניב קטן יוזמן למשחק הנבחרת מול יוון. אם קטן יוזמן יהיה מדובר בזימון כפול, משום שהמשחק הראשון ייערך ב-28 במרץ (מוצאי שבת) וביום רביעי לאחר מכן הגומלין ביוון. קטן לא השמיע ביקורת על המאמן הלאומי אך בקרבתו של השחקן סיפרו כי הוא מאוכזב מאי זימונו לסגל.

במועדון היו מרוצים גם מההופעה הראשונה של אוסיי רנספורד, למרות שהוא כמעט ולא נגע בכדור. בסיום נשאל מלך שערי הטורניר ברואנדה על יכולתו וענה: "אני מאוד שמח שהבקעתי הרבה שערים בטורניר וגם על כך שהאוהדים קיבלו אותי בצורה יפה במשחק. כמובן שמכבי חיפה רוצה לקחת העונה אליפות. זו המטרה. אני מקווה להבקיע גם כאן". ההערכה היא שבמהלך העונה יגיעו סקאוטים מאירופה לצפות בשחקן במהלך משחקי הבית. רנספורד כעס לאחר שהחלוץ מוחמד גדיר לא מסר לו כדור שיכל להוביל להזדמנות נוחה מול השער, לקראת הסיום.

הנשיא יעקב שחר שוחח עם רנספורד ואמר לו: "אנחנו גאים בך ובתרומה שלך לזכייה באליפות אפריקה. עקבנו אחרי כל המשחקים שלך והוכחת לנו שאתה שחקן מצטיין. אני מקווה שגם מכבי חיפה תוכל ליהנות מכישוריך".

המאמן אלישע לוי אמר אתמול כי הוא מרוצה גם מהופעת הבכורה בליגה של הבלם אנדרסון ווסט. השחקן, אגב, היה מופתע מכך שבתחילת המשחק ערכו לרנספורד קבלת פנים חגיגית ואילו הוא עצמו לא הוזכר כשחקן חדש שעורך הופעת בכורה בליגה. במועדון אמרו כי קבלת הפנים לרנספורד נערכה לכבוד הצטיינותו בגביע אפריקה לנבחרות צעירות ולא על רקע הופעת הבכורה בליגה.

בקבוצה הופתעו מאוד מההחלטה לא לכלול את המגן אייל משומר בסגל, למרות שאלון חרזי גם לא נכלל בו. לוי התכוון להשתמש בשירותיו של גוסטבו בוקולי כמגן במקרה שאפק ייפצע או יורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully