וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון מפתיע לאירלנד על צרפת בטורניר 6 האומות

רועי פרידמן

7.2.2009 / 23:43

האירים גברו על הצרפתים 21:30 במחזור הפתיחה. אנגליה פתחה ברגל ימין עם ניצחון קל אך לא משכנע, 11:36 על נבחרת איטליה

אירלנד הפתיעה בניצחון במשחק הפתיחה בטורניר שש האומות, 21:30 (10:13) על צרפת בקרוק פארק, דאבלין. שתי הקבוצות שיחקו ראגבי טוב, עם משחק פתוח מצויין גם של האורחים וגם של המקומיים, שהבקיעו שלושה טרייז לעומת שניים בלבד של ה"לה בלה".

שתי דקות מהפתיחה העלה רונאן או'גארה את המקומיים ל-0:3 מעונשין. התגובה של הצרפתים באה כעבור מספר דקות, אחרי מהלך מצויין שהתחיל במקסים מאדאר, עבר דרך איש המערות סבסטיאן שבאל והסתיים בטריי של אימאנול הארינודוקי, עם המרה של ליונל בוקסיס – 3:7. או'גראה הוריד בעונשין ל-7:6, לפני טריי בפריצה מצויינת של ג'יימי הייסליפ והמרה של או'גארה – 7:13 לאירים. בוקסיס חתם את תוצאת המחצית עם שער שדה.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לאירים עם פריצה מצויינת וטריי של הקפטן, בריאן או'דריסקול, כשהמרה של או'גארה קבעה 10:20. הצרפתים חזרו עם חטיפת כדור של הארינודוקי, הקפצת כדור של בוקסיס לטריי של מאדאר ושער שדה של בוקסיס שהוריד ל-20:18, לפני שהאירים סגרו עניין עם הטריי השלישי שלהם, מידי גורדון ד'ארסי. בעיטת עונשין של בוקסיס ואו'גארה חתמו את תוצאת המשחק.

צוברי הנקודות לאירלנד:

טרייז: ג'יימי היסליפ, בריאן או'דריסקול, גורדון ד'ארסי
המרות: רונאן או'גארה 3
עונשין : או'גארה 3

צרפת:

טרייז: אימאנול הארינודוקי, מקסים מאדאר
המרה: ליונל בוקסיס
עונשין : בוקסיס
שערי שדה: בוקסיס 2

קל, אבל איפה היכולת?

אנגליה לא התקשתה לנצח בטוויקנהאם 11:36 (6:22) את איטליה. לעומת המשחק בדאבלין, זה לא היה משחק מדהים, במיוחד של המארחים, אבל הם הסתפקו בניצול שגיאות חמורות בעיקר במחצית הראשונה כדי להכריע את ההתמודדות מהר. כבר בדקה השנייה חטף אנדי גוד הוצאת חוץ, ואחרי מספר מסירות ליד קו השער האיטלקי סיים עם טריי, שבתוספת המרה קבע 0:7 למקומיים. בדקה ה-15 חטף ג'יימס האסקל כדור בראק, מסר להארי אליס שרץ לאורך הקו עד הסוף וקבע – 0:12. בדקה ה-30 ננעל המשחק עבור האיטלקים. מאורו ברגאמאסקו מסר את הכדור היישר לריקי פלוטי, שרץ כל הדרך – 0:19 עם ההמרה של גוד. כאן הגיע הרגע המטופש של המשחק. האסקל שלח רגל קטנה שהכשילה את גונזאלו קאנאלה האורח, אחרי שזה שחרר כבר את הכדור. מארק לורנס, השופט הדרום אפריקאי, שלח אותו ל-10 דקות מנוחה. עד המחצית הבקיע לוק מקלין שתי בעיטות עונשין לאורחים, כאשר גוד הבקיע אחת למארחים – 6:22.

אנגליה הבקיעה את טריי מספר 4, השני של אליס, אחרי חטיפת כדור במרכז המגרש, כשעם ההמרה עלתה התוצאה ל-6:29. רבע שעה לסיום נשלח שיין ג'ראגתי לעשר דקות מנוחה על תיקול מסוכן. האיטלקים הבקיעו טריי כבוד אחרי פריצה של מקלין, שהסתיימה בטריי של מירקו ברגמאסקו – 11:29. מארק קואטו סגר עניין 5 דקות מהסיום – 11:36. אנגליה לא זכתה בתואר חשוב מאז 2003, וכמו שהיא נראתה היום, לא בטוח שגם השנה ייפול משהו בחיקה.

צוברי הנקודות לאנגליה:

טרייז: הארי אליס 2, אנדי גוד, ריקי פלוטי, מארק קואטו
המרות : גוד 4
עונשין : גוד

איטליה:

טריי: מירקו ברגאמאסקו
עונשין: לוק מקלין 2

כרטיסים לאנגליה:

צהוב: ג'יימס האסקל (הכשלה), שיין ג'ראגתי (תיקול מסוכן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully