וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: ברוכיאן ישחק נגד הפועל ת"א

דור בלך

7.2.2009 / 21:43

הקשר ערך אימון מלא לראשונה אחרי מספר ימים ויפתח בהרכב. קוזוקין ישחק בקישור. תמוז: "זה משחק שיכול להכריע את המשך הדרך שלנו"

אבירם ברוכיאן ערך היום אימון מלא עם בית"ר ירושלים ויהיה כשיר למשחק מול הפועל ת"א בשני. לאחר שנפצע בניצחון על אשדוד, חששו בצוות המקצועי של הדאבליסטית שהקשר יחמיץ את המשחק החשוב, אך בצוות הרפואי העריכו כי יהיה כשיר, כשגם ברוכיאן עצמו היה בטוח שישחק. במהלך כל השבוע לא הצליח הקשר המצטיין להתאמן, והיום כאמור התאמן לראשונה.

ברוכיאן יפתח בהרכב, כשלצידו בקישור צפוי לפתוח שמואל קוזוקין הצעיר, שיתפוס את עמדת הקשר האחורי במקומו של עידן טל המוצהב. את המשבצת של אריק בנאדו, שספג גם הוא צהוב חמישי מול אשדוד, ימלא שמעון גרשון שהחלים משפעת. מיכאל זנדברג יחזור לסגל לראשונה מאז המשחק מול מכבי חיפה בדצמבר, אך צפוי לפתוח רק על הספסל, לאור יכולתו הטובה של עידן ורד שתפס את מקומו ומצטיין.

"זה אחד המשחקים החשובים ביותר שלנו העונה, מסוג המשחקים שיכולים להכריע את המשך הדרך שלנו בליגה", סיפר טוטו תמוז, שצפוי לפתוח בחוד ההתקפה מחרתיים, לאתר הרשמי של המועדון. "למרות כל מיני מספידים למיניהם שטענו שאין לנו סיכוי לשמור על תואר האליפות, בשני משחקי הליגה האחרונים ניצחנו וניצלנו את איבוד הנקודות של הקבוצות שמעלינו. אנחנו מודעים לעובדה שניצחון על הפועל תל אביב יגרום לנו לחלוף עליהם בטבלה ועבורנו זה משחק על 6 נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully