וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט קאסל יישאר פטריוט, לפי שעה

6.2.2009 / 20:34

ניו אינגלנד שמה על הקוורטרבק את תג הפרנצ'ייז, הוא עדיין רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. מאמן חדש לקנזס סיטי: טוד היילי

ניו אינגלנד לא בוטחת בחזרתו של טום בריידי, ושמה את תג הפרנצ'ייז על מאט קאסל. קאסל החליף את בריידי במחזור הראשון של עונת 2008 לאחר שהאחרון נפצע בברכו במשחק מול קנזס סיטי, והוביל את הפטריוטס לעונה של 5:11 שהסתיימה בסופו של דבר ללא פלייאוף. עם זאת, התיוג של קאסל כשחקן הזיכיון של הקבוצה הוא "לא אקסקלוסיבי", מה שאומר שהוא עדיין יכול לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, כשניו אינגלנד זכאית להשוות את השכר שיוצע לו. אם יתברר שקצב החלמתו של בריידי משביע רצון, הפטריוטס עשויים לתת לקאסל ללכת בטרייד תמורת שתי בחירות סיבוב ראשון. אם יישאר, קאסל צפוי להרוויח את השכר הממוצע של חמשת הקוורטרבקים היקרים ביותר בליגה, סכום הקרוב ל-15 מיליון דולר.

קנזס סיטי מצאה מאמן חדש. זהו טוד היילי, שהיה מתאם ההתקפה של אריזונה. היילי בן ה-42 מונה במקום הרמן אדוארדס, ועיצב את ההתקפה של הקרדינלס עם קורט וורנר, לארי פיצג'רלד ואנקואן בולדין. הוא רק יצטרך להיות מודע לעובדה שצריך מדי פעם גם משחק ריצה.

מתאם הגנה חדש לאינדיאנפוליס. זהו לארי קוייר, ששימש עוזר מאמן ראשי בטמפה ביי. אלברט היינסוורת' וקרי קולינס, שני השחקנים הותיקים של טנסי, אמרו כי ישמחו לחזור לטייטאנס בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully