וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הכח: חרזי לא ייכלל בסגל

3.2.2009 / 17:24

אלישע לוי קיבל החלטה מקצועית, אבל מופעלים עליו לחצים כבדים לשנותה. ווסט יפתח בהרכב נגד הכח עמידר (ש', 19:00, ספורט 1)

הבוקר (שישי) התבשר קפטן מכבי חיפה, אלון חרזי, כי לא ייכלל בסגל למשחק של הירוקים נגד הכח עמידר רמת גן (שבת, 19:00, ספורט 1). המגן קיבל את הבשורה לפני האימון, ובחיפה אמרו כי מדובר בהחלטה מקצועית של המאמן אלישע לוי, אך יחד עם זאת גורמים במועדון הביעו תמיהה לגבי מהות ההחלטה. מאוחר יותר נודע כי מופעלים על המאמן לחצים כבדים לשנות את ההחלטה. אם בסופו של דבר חרזי לא יתלבש, המגן אייל משומר יהיה בסגל, עמרי אפק יפתח כמגן ימני.

"אלישע החליט מה שהחליט ואני מכבד את ההחלטה", מסר אלון חרזי בתגובה להחלטה. "אני בעצמי לא זוכר מתי בפעם האחרונה לא שיחקתי. כמובן שהופתעתי בהתחלה, אבל שוב, אני מכבד מאוד את ההחלטות של אלישע".

בתוך כך, המשיכה הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק עם נועלת הטבלה. הקשר ליאור רפאלוב תורגל בהרכב הראשון של הקבוצה, כאשר בקישור האחורי יפתחו גוסטבו בוקולי, וג'ון קולמה. בירם כיאל ימשיך לפתוח בספסל. בלם הרכש החדש, הניגרי אנדרסון ווסט, שהגיע כבר ביום רביעי לאימונים, יפתח בהרכב במקומו ליאונד קרופניק. אגב, המשחק הוקדם ברבע שעה למען אוהדי הכדורסל, ועל מנת שיוכלו להספיק להגיע למשחק מול מכבי ראשון לציון.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, דקל קינן, אנדרסון ווסט, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, יניב קטן, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, ת'מבינקוסי פנטאני.

טוקורה במקום גל לוי בהרכב הכח

מעודדים מהנקודה בנתניה, אך מאוכזבים מכך ששמטו פעמיים יתרון ולא השכילו לנצח, יגיעו שחקני הכח עמידר רמת גן לקרית אליעזר בניסיון להשיג שלוש נקודות. דודו דהאן היה מרוצה מביצועי שחקניו בנתניה, וביקש מהם להמשיך באותה הצורה ולהגיע במטרה לחזור עם הניצחון. תומר חליבה ששבר את אפו במהלך המשחק מול נתניה כשיר ויפתח בהרכב. דהאן ימשיך לתת את הקרדיט להרכב המצליח, פרט לגל לוי שסובל מפריקת כתף ולא יהיה כשיר. מיקל טוקורה, שריצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים בשבוע שעבר, יתפוס את מקומו בהרכב על חשבונו של לוי.

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, תומר חליבה, אביב חדד, חיים פונטורמלי, ישראל ראש, איתן טיבי, דידי אונגר, מייקל טוקורה, תמיר פור, אמיר אבו עראר, ג'וזף נואפור.

עדכון ראשון: 6/2 13:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully