וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - סכנין: מרחק הפסד קטן מבלגאן גדול

הכחולים מחפשים ניצחון אחרי חמישה הפסדים רצופים, על חשבון קבוצתו של לחמן, שתפתח עם אוקוצ'ה בחוד. זלצר עשוי לשבת על הספסל

בהפועל פתח תקוה עדיין כועסים על צו הסגירה לאצטדיון המקומי, זאת משום שהדבר הפך למסורת לפני משחקי הבית של הקבוצה. "זאת הפעם השלישית העונה שמאיימים להעביר אותנו למגרש אחר. מעניין למה מתנכלים דווקא לנו לפני משחק הבית". אותו גורם המשיך בציניות: "עוד לא קרה שסגרו את המגרש למכבי וזה מעניין, הייתכן שמדובר ביד המקרה?". השבוע היה ספק אם הכחולים יוכלו לארח את בני סכנין באורווה (שבת, 19:00), אבל ביום חמישי אושר המגרש.

הבעלים, רונן אלעד, ביקר באימון הקבוצה שנערך הבוקר. אלעד הגיע לדרבן את השחקנים על רקע העובדה שהקבוצה מגלה יכולת לא טובה במחזורים האחרונים. אלעד אמר לשחקנים: "אנחנו קבוצה טובה, ורק יחד נוכל לצאת מהמצב הזה. בסך הכל, אם ננצח את סכנין נצא מהתקופה הרעה".

החלוץ פטי נימבה ייעדר כנראה גם בשבוע הבא מהמגרשים לאחר שבצוות המקצועי הבינו, כי הוא עדיין לא כשיר לשחק כדורגל. נימבה כבר החל להתאמן עם כדור, אבל הוא עדיין לא חד בתנועה ומתקשה לבצע חלק מהמהלכים. המנג'ר זאב זלצר: "נימבה לא כשיר ולכן מחר (הקבוצה תשחק מול בני סכנין) הוא לא ישחק. כנראה שהוא ייעדר גם במחזור הבא נגד מכבי תל אביב, אני לא רוצה לסכן אותו". אגב זלצר, לבקשת מחפוד, הוא עשוי לעמוד לצידו על הקווים במהלך המשחק. זלצר נוהג לשבת ביציע במהלך משחקים, והוא ישקול את בקשת מחפוד ויחליט לפני הפתיחה.

המאמן אלי מחפוד התייחס למכת הפציעות הקבוצה, שכוללת את החלוצים שמעון אבוחצירה ואיימן אבו סלאח. "יש לנו בעיה אבל זה הכדורגל. נצטרך להתמודד עם זה. אני מאמין שהחלוצים האחרים יעשו את העבודה. נימבה עדין לא חד, עדיין אי אפשר לדעת מה יקרה בשבוע הבא".

אם שמעון אבוחצירה, שעדיין סובל מנפיחות, אכן לא יהיה כשיר למשחק, ארמון בן נעים וחן עזריאל יפתחו בחוד. אם הוא יהיה כשיר, אחד משני החלוצים יפנה את מקומו. במהלך השבוע תורגל בן נעים בהרכב הראשון. אבוחצירה יעבור מבחן כשירות סמוך לפתיחת המשחק ואז תתקבל ההחלטה אם לשתפו. בקבוצה אמרו שחל שיפור במצבו לעומת אתמול.

בעמדות הקישור לא צפויות הפתעות. חייאר סספדס יערוך הופעת בכורה כקשר שמאלי, למרות שבצוות המקצועי מייעדים לו גם את משבצת המגן השמאלי. שגיב כהן צפוי לפתוח בעמדה הזאת במשחק הקרוב. על אף הדומיננטיות שהוא מגלה במהלך העונה, אבי ריקן שוב צפוי לפתוח על הספסל. קוני דג'קארידג'ה ויוסי רוזן ישחקו בקישור האחורי וגל כהן יירד לעמדת הבלם, לצד איציק כהן.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן ,איציק כהן, שגיב כהן; קוני דג'קארידג'ה, יוסי רוזן, חייאר סספדס, ג'וניור ויזה; ארמון בן נעים, חן עזריאל (שמעון אבוחצירה).

לחמן מתלבט בין טל חן לחיים בנון

בני סכנין השלימה ביום שישי את הכנותיה למשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת (19:00). בסכנין מייחסים חשיבות גדולה למשחק, והמאמן אייל לחמן טרם גיבש את הרכב הקבוצה הסופי למשחק. ההתלבטות הגדולה של לחמן היא היכן לשלב את חיים בנון, שהיה בין המצטיינים בשבוע שעבר בניצחון על עירוני קרית שמונה (0:1). לחמן עדיין לא החליט אם לשתף את טל חן, למרות שתורגל בהרכב, וקיימת האפשרות שבנון יפתח במקומו כבלם, או יתפוס את מקום אחד משחקני הקישור.

אבודו אוקוצ'ה, שסובל מכאבים במפשעה, יהיה כשיר למשחק ויפתח בהרכב. איברהים בסיט פצוע ובספק למשחק, וגם אם יימצא כשיר הוא לא ישולב בהרכב.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן (חיים בנון), באסם גנאים, עבאס סואן, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, אחמד קסום (יניב לוזון), אובודו אוקוצ'ה, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully