וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הפצועים חוזרים לכשירות

אבוטבול, נאתכו, לאלה ואנטבי נבדקו על ידי רופא הקבוצה, שאישר להם לחזור לאימונים. גוטמן לשחקנים: "הפסדנו לבני יהודה בגלל יהירות"

בהפועל תל אביב קיבלו בשורות טובות בנושא מצבת הפצועים הארוכה של הקבוצה. כזכור, אל ביברס נאתכו, שי אבוטבול ויגאל אנטבי, הצטרף החלוץ מהראן לאלה, שסובל ממכה בירך וערך ביום חמישי אימון ריצה בלבד, כמו גם אבוטבול ואנטבי, בעוד נאתכו לא התאמן כלל. באימון ביום שישי לאלה ונאתכו חזרו להתאמן, ואילו אנטבי ואבוטבול ערכו אימון חלקי.

ביום שישי נבדקו הארבעה אצל רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקוף, שאישר לכולם לחזור לאימונים מלאים. כפי שמסתמן כרגע, נראה שהארבעה יוכלו לעמוד לרשותו של אלי גוטמן במשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים. גוטמן עדיין מתלבט באשר לחוליית ההגנה, כשייתכן ואלין טופוזאקוב, שזומן השבוע לנבחרת בולגריה, יפתח על חשבונו של עומרי קנדה.

לפני האימון אתמול קיימה הקבוצה אסיפה שבה הראה המאמן אלי גוטמן את קלטת ההפסד לבני יהודה ודיבר על הביטחון המופרז של השחקנים בשבוע האחרון: "היהירות היא זו שהפסידה לנו את המשחק. הצוות המקצועי עושה הכל בכדי לא לפגוע לכם בביטחון, אבל עודף ביטחון הוא בהחלט לא סיבה לחוסר נחישות וחוסר משמעת".

עדכון ראשון: 5/2 21:26
עדכון אחרון: 6/2 13:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully