וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בנתניה מאי זימונו של מנשה לנבחרת

דור בלך

5.2.2009 / 19:52

שביעות רצון אצל סגנית האלופה מזימונם של 4 משחקני הקבוצה לנבחרת, אבל הפתעה מהשארת הקשר בחוץ. קיויו: "לא היו לי חברים בנתניה"

במכבי נתניה בירכו היום (חמישי) על הזמנתם של ארבעת שחקני הקבוצה, לירן שטראובר, קלמי סבן, דדי בן דיין ואיתי שכטר, לסגל הנבחרת הבוגרת של ישראל לקראת משחק הידידות מול הונגריה בשבוע הבא. עם זאת, בנתניה הופתעו מכך שמלך השערים והבישולים של הקבוצה, שלו מנשה, לא זומן.

הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת משחק הצמרת מול בני יהודה ביום שבת. מהאימון המשיכו להיעדר אלמוג כהן ואמייה טגה הפצועים, שעברו טיפולים. בקבוצה מקווים שכהן יהיה כשיר למשחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה בעוד כשבוע וחצי.

חלוצה לשעבר של נתניה, פרנסיס קיויו, התראיין היום בגרמניה ודיבר על התקופה בה שיחק בישראל. "לותר מתיאוס הוא מאמן טוב, אבל זו הייתה טעות להגיע לנתניה. היה נחמד לחיות בישראל, אבל זה לא היה הזמן הנכון. אני בן 29 ויש לי לפחות עוד ארבע שנים לשחק". עוד סיפר: "לא היו לי חברים או מכרים שם וכשאשתי ובני התינוק היו חולים, לא הצלחתי למצוא רופא". קיויו מתרגל היום לתפקידו החדש כשחקן ספסל באוגסבורג מהליגה השנייה בגרמניה ועדיין לא כבש ב-11 המשחקים בהם עלה מהספסל, בדרך כלל בדקות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully