וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי ג'ונסון רוצה לברוח מקנזס סיטי

5.2.2009 / 16:06

"אני לא חושב שזה המקום המתאים בשבילי", אמר הרץ האחורי. הקבוצה: "הוא חתום על חוזה". טום קייבל ימשיך כמאמן הראשי של אוקלנד

הסופרבול מאחורינו, מה שאומר שעכשיו יתחילו דיבורי ההעברות וספקולציות השוק למיניהן. אחד השחקנים שדואג כבר למעמדו בעונה הבאה הוא לארי ג'ונסון, הרץ האחורי של קנזס סיטי, שלא מרוצה בקבוצה. "זה לא המקום בשבילי, אני רוצה לבנות מחדש את הקריירה שלי", אמר השחקן. ג'ונסון בילה בשש שנות הקריירה שלו ב"ארוהד", ומחפש אוויר חדש, אבל לפחות לפי הקבוצה הוא לא ימצא אותו כל כך מהר. "הוא שחקן של קנזס סיטי והוא תחת חוזה", אמר בוב מור, דובר הצ'יפס.

טום קייבל, שהיה המאמן הזמני של אוקלנד לאחר פיטוריו של ליין קיפין, זכה לאמון מאל דייויס ויישאר בעמדת המאמן באופן קבוע. קייבל מונה לאחר ארבעה משחקים וסיים עם מאזן 8:4 את העונה. "זהו חלום ואני מודה על האמון שקיבלתי", אמר. דייויס הוסיף: "הוא לקח את הקבוצה במהלך העונה ואני חושב שעשה איתה דברים יפים". מעניין עד מתי הרומן הזה יימשך.

אריק מנג'יני, מאמנה החדש של קליבלנד, סירב לחשוף תוכניות עתידיות באשר לשינויים בקבוצה. מנג'יני גם לא מצהיר מי יהיה הקוורטרבק הפותח של הבראונס. "כרגע הכל פתוח, עדיין לא הגדרתי שום דבר", אמר המאמן, שמונה לבראונס לאחר סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully