וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאלה מוכן לשחק בחינם כדי לפתוח מול הפועל ת"א"

דור בלך

5.2.2009 / 16:32

שחקני בית"ר ירושלים סיפרו על רצונו העז של השוער לחזור לשער במשחק מול האדומים. מאמצים להכשיר את ברוכיאן. קוזוקין יפתח

בבית"ר ירושלים חוששים כי חלק משחקני המועדון החלו כבר במגעים עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה ובודקים אופציות חלופיות. בדאבליסטית פחות מודאגים באשר לשחקנים היקרים והבכירים, אלא חוששים במיוחד לאבד שחקנים בהם הם מעוניינים גם לשנים הבאות והדלות של המועדון. על אף המצב הכלכלי הקשה בו ישרה המועדון במידה ולא ימצא רוכש, בבירה לא ישחררו כל שחקן אשר תתקבל הצעה לגביו.

בנתיים ממשיכים בבית וגן בהכנות למפגש מול הפועל תל אביב ביום שני. עפ"י האימונים מסתמן כי עטר יפתח עם שמואל קוזוקין בעמדת הקשר האחורי במקומו של עידן טל המוצהב. בקבוצה עושים כל מאמץ על מנת להכשיר את אבירם ברוכיאן לקראת המשחק, כששחקנים בקבוצה הגדירו אותו כ"שחקן הכי חשוב למשחק הזה. בלעדיו נצטרך להתגונן כל המשחק, הוא היחיד שיכול להחזיק כדור בהתקפה בסגל הנוכחי". אריאל הרוש הצעיר צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בשער, אלא שטברטקו קאלה הקרואטי מספר לחבריו לקבוצה בשיחות פנימיות על רצונו העז לפתוח ועל כך שאם יפתח, ייתן את משחק חייו ויוכיח שהוא ראוי להמשיך ולעמוד בשער עד לסיום העונה. "הוא אומר שהוא מוכן לשחק בחינם ואפילו לשלם כדי לשחק בשני", סיפר חברו לקבוצה.

על אף היריבות והרצון לנקום על ההפסד הביתי בסיבוב הקודם, בשיחות בינם לבין עצמם מדברים שחקני הקבוצה על תיקו כתוצאה סבירה. עם זאת, בצוות המקצועי לא מסכימים איתם. "אנחנו לא מחפשים תירוצים ולא מתלוננים על הסגל הקצר, אנחנו באים כדי לנצח. ניצחון, ואנחנו חזרה בתמונת האליפות. לא משנה שאין לנו שחקנים על הספסל ולא משנה שרק נחלשנו בינואר - שלוש נקודות וכולם יסתכלו עלינו אחרת, כולל אנחנו בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully