וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון על בית"ר יגמור להם את העונה באופן סופי"

שחקנים בהפועל ת"א כבר מתחממים לקראת המפגש מול היריבה הגדולה ביום שני. האדומים עוקבים אחרי מצבו של ויקטור מרעי

בהפועל תל אביב ככל הנראה לא יערערו על החלטת בית הדין מאתמול (שלישי) להטיל על הקבוצה עונש של משחק אחד ללא קהל על תנאי ולקנוס אותה ב-12 אלף שקלים עקב זריקת שקית גרעינים על שלו מנשה מנתניה. למרות הכעס בקבוצה על העוול שנגרם להם, גורמים בהתאחדות לא ממליצים לקבוצה להגיש ערעור מפני שרכב דיינים אחר עלול להחמיר עם הקבוצה ולתת עונש כבד יותר מאשר זה שנתן הדיין חיים אלחדיף אתמול.

שחקני הקבוצה נהנו היום מיום חופש, ומחר ישובו לאימונים לקראת המפגש המעניין ביום שני מול האלופה בית"ר ירושלים. מחר גם ייבדקו שלושת הפצועים של הקבוצה יגאל אנטבי, ביבראס נאתכו ושי אבוטבול. אחרי הבדיקות תתברר חומרת הפציעות מהן סובלים השלושה, כשהדאגה עדיין בצוות המקצועי היא בעיקר לאנטבי שסובל ממתיחה. לקראת המפגש מול בית"ר גם מתחממת הגזרה בין שתי הקבוצות כאשר שחקנים אמרו בצורה חד משמעית כי "ניצחון על בית"ר גומר לירושלים את העונה באופן סופי".

מחר יתקיים דיון לפני בורר מטעם התאחדות לכדורגל בעניינו של ויקטור מרעי, חלוץ נבחרת הנוער, המבקש להשתחרר מבית"ר נס טוברוק ולהפוך לשחקן חופשי. אם מרעי אכן יזכה בבוררות, הוא יעבור לאחת הקבוצות שמתעניינות בו כבר בשבוע הבא.
בין הקבוצות שעוקבות אחר ההתפתחויות בעניין החלוץ המוכשר של נבחרת הנוער, נמצאות גם הפועל ומכבי תל אביב. בנוסף, גם מכבי נתניה ועוד מספר קבוצות בליגת העל מעוניינות בחלוץ. עורכי הדין של השחקן יבקשו מהבורר שיורה להתאחדות לרשום את מרעי בכל קבוצה איתה יגיעו להסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully