וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "אנחנו לא נופלים מבני יהודה"

דור בלך

4.2.2009 / 19:14

שלו מנשה מאמין כי נתניה יכולה לעצור את הקטר הכתום. איתי שכטר ענה לביקורת של מתיאוס על המנטליות שלו: "לא חושב רק על עצמי"

בראיון ב"שם המשחק" אמר מאמן מכבי נתניה לותר מתיאוס על איתי שכטר: "כשאנחנו מפסידים 3:1 והוא כובש הוא שמח וכשאנחנו מנצחים 0:2 והוא לא כובש הוא עצוב. זו המנטליות שלו. אני מנסה ללמד אותו אבל הוא לא מקשיב לי". שכטר החליט להגיב לדברים: "אני לא מסכים עם מה שהוא אומר. אני תמיד שמח כשהקבוצה מנצחת. לא חושב רק על עצמי". בקשר לאמירה שהוא לא מקשיב לו: "אני תמיד מנסה להקשיב, אבל לפעמים אני אולי לא מבין".

החלוץ התייחס למשחק בשבת מול בני יהודה: "בני יהודה בכושר טוב מאוד ונצטרך לעשות הכל כדי לנצח אותה. בגלל זה אני גם לא מתרכז במה שמתיאוס אמר, אלא באיך לכבוש שערים ולהחזיר לקבוצה על ההחמצות שלי מהשבועות האחרונים".

גם שלו מנשה התייחס למפגש הצמרת עם בני יהודה: "בני יהודה הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, ולא סתם היא ניצחה שישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים. אנחנו נשחק את המשחק שלנו. נעשה הכל כדי לעצור אותם. יש להם חומר שחקנים טוב, אבל אנחנו לא נופלים מהם".

השחקן התייחס לעובדה שמתיאוס לא יהיה על הקווים: "לנו זה לא משנה, כי את כל ההכנות הוא עושה לנו במהלך השבוע ובמשחק עצמו אין הרבה מה לעשות כבר. בשביל מה שיש לעשות, יש את נתי עזריה. אני אגיד רק משפט אחד בקשר ללותר מתיאוס: "אנחנו השחקנים מרגישים שמחפשים אותו ומתעסקים בו כל הזמן".

לגבי הדיבורים בקרב אנשי הקבוצה על כך שהוא ראוי לקבל זימון לנבחרת ישראל, אמר מנשה: "אני עובד קשה ומקווה שהצלחתי לצוד את עינו של דרור קשטן". אמיר טגה ואלמוג כהן השתתפו באימון ריצה ולא יהיו כשירים בשבת. בנתניה מקווים להכשיר את אלמוג כהן למשחק מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully