וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרש אושר, הפועל פ"ת תארח את סכנין באורווה

5.2.2009 / 10:25

הספק הוסר לאחר שהעירייה אישרה את המגרש. המנכ"ל אפי צפריר: "אנו שמחים על ההחלטה". פציעתו של אבוחצירא התבררה כקלה

עיריית פתח תקוה ומנהל האצטדיון, רפי סובארה, הודיעו אמש(רביעי) למנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, כי בשל ליקויי בטיחות רבים במגרש האורווה הוצא צו סגירה זמני למגרש, אך לאחר בדיקה שנערכה היום אושר המגרש. לפיכך, הפועל פתח תקוה תארח את בני סכנין באורווה. המנכ" אפי צפריר הגיב: "אנו שמחים על ההחלטה".

בתוך כך, בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שבצילום שעבר החלוץ שמעון אבוחצירה בכף רגלו התברר שהוא סובל מחבלה בלבד ולא משבר. אבוחצירה תוקל בידי שחקן נוער במהלך משחק אימון של הקבוצה הבוגרת מול הצעירה,שהסתיים בניצחון הבוגרים 2:6 (ארמון בן נעים צמד, חן עזריאל, אבי ריקן וג'וניור ויזה הוסיפו שער כל אחד, אור פישביין כבש שער לזכות הבוגרים וצמד לזכות הנוער, לאחר ששיחק מחצית בכל קבוצה). אבוחצירה אמר הערב: "אני שמח שכך זה נגמר. כמו שזה נראה עכשיו אני סובל מנפיחות, לא בטוח שאשחק בשבת, אבל אני מקווה ומאמין שאהיה כשיר".

משכורות שחקני הקבוצה חולקו אתמול באיחור של כשלושה שבועות, ומתברר כי מבוכה רבה נמנעה אלמלא התערבות של האחים יוסי ובועז מולדבסקי. השניים, שלא שותפים בבעלות על המועדון אך מייעצים לרונן אלעד, החליטו להקדים את התשלום שהיו אמורים להעביר בחודש הבא לאלעד בכדי שהשחקנים יקבלו משכורות. השניים מעבירים בחודשיים האחרונים תשלומים קבועים למועדון, על מנת לעזור במימון הפעילות השופטת. "למזלנו יש אנשים טובים שמוכנים לעזור", אמרו אמש במועדון.

בפתח תקוה מנסים למצוא פתרון קבוע ולא להסתמך על מדיניות של הקדמת תשלומים, זאת בעקבות העובדה שלפני כשלושה שבועות ביטל משקיע פוטנציאלי מענף הנדל"ן את חסותו, לאחר שכבר סיכם עם אלעד על הצטרפותו למעגל המפרסמים. המיתון בענף המפרסמים מורגש העונה במיוחד בליגת העל, בעקבות הפסדי חברות כתוצאה מההאטה בצמיחה במשק.

לקראת המשחק הביתי במוצאי שבת מול סכנין, הבלם איציק כהן תורגל אתמול בהרכב על חשבונו של סטיבן אופיי שייעדר בגלל פציעה. כהן סגר את תנאיו במ.ס אשדוד, אבל מעברו של שי מימון לשם מנע את מימוש העסקה. החלוץ ארמון בן נעים עשוי לפתוח במקומו של חן עזריאל, שיפתח במידה שאבוחצירה לא יהיה כשיר.

עדכון ראשון: 19:07, 4.2.09
עדכון אחרון: 10:25, 5.2.09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully