וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקנים: "במחצית השנייה פעלתם בניגוד להוראות"

4.2.2009 / 11:44

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה. אפק: "נאבקתי ארוכות על מקומי, צריך המשכיות. במחצית השניה השרירים נתפסו". ווסט ורנספורד ייכללו בסגל בשבת

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, ערך היום (רביעי) אסיפת שחקנים בה שוחח עם שחקניו לראשונה מאז המשחק בבלומפילד מול מכבי תל אביב. "המחצית השניה לא הייתה טובה ופעלתם בניגוד להוראות, לא ביקשתי שתחזרו לאחור", אמר המאמן לשחקניו. "מצד שני, אסור לעשות מזה קטסטרופה. המחצית הראשונה הייתה טובה וכך צריך לשחק".

שחקני הקבוצה לא הופתעו מהביקורת. יחד עם זאת, השניים שזכו לאחר המשחק לביקורת גדולה מחבריהם לקבוצה היו ליאור רפאלוב וג'ון קולמה, שבניגוד למשחקים האחרונים לקה בחסר גם במשחק ההגנה ולא רק במשחק ההתקפה. שני השחקנים שזכו להערכה גדולה מהצוות המקצועי היו גוטסבו בוקולי ועומרי אפק, עליו אמרו בקבוצה לפני שבועיים: "כנראה שאלישע הבין את הטעות. עומרי שחקן הכנף הימני הטוב בארץ". גם לאחר המשחק האחרון זכה אפק למחמאות ולפני האימון הוא אמר: "ההרגשה לחזור להרכב הפותח ולהיות על המגרש הינה מעבר למקצוע. נאבקתי זמן רב כדי להוכיח למאמן שמקומי על המגרש, וכעת אני צריך לגרום לכך שתהיה המשכיות ושאקבע את מקומי בהרכב".

אפק הסביר מדוע ביקש מאלישע לוי להחליפו לקראת סיום המשחק, מה שנמנע בסופו של דבר בגלל הפציעה של בוקולי: "לא שיחקתי זמן רב ובסביבות הדקה ה-65 הרגשתי ששרירי התאומים נתפסים. המאמן החליט שאשאר במגרש ונשארתי כדי לתת את הכל. זאת לא הייתה בעיה של חוסר חמצן במוח. לא ציפיתי שאוכל למשוך את כל המשחק אחרי שלא שיחקתי זמן רב. ברגע שאלישע ביקש שאשאר, מילאתי את הבקשה. היה הרבה יותר משמח לו היינו יוצאים מהמשחק עם שלוש נקודות, לאור היכולת הטובה שלנו במחצית הראשונה, אבל גם נקודה מסייעת לנו לשמור על הפער מהדולקות אחרינו".

"כאחד שמשחק כבר שנים רבות בארץ ובחוץ לארץ, עברתי לא מעט עליות ומורדות", המשיך אפק. "אני מכיר רק דרך אחת להוכיח למאמן שמקומי בהרכב וזה במגרש האימונים. יש לי חוזה לשלוש שנים ואני מקווה ולשחק כאן כמה שיותר. לכל אורך הדרך הלכתי בקו מסוים. לפעמים טועים ולפעמים, כמו במקרה הזה, מצליחים. השקעתי הכל, לא התייחסתי לרינונים מחוץ למועדון, ולמען האמת, ברגע שנקראתי לעלות מול סכנין, הגעתי די מוכן. זה רק צעד ראשון אך יותר מהצלחתי, חשוב שהקבוצה תחזור לנצח כבר במשחק הקרוב". על האפשרות שיזומן לנבחרת ישראל אמר: "תמיד ראיתי כבוד להופיע במדים הלאומיים. קודם עלי להיות בכושר משחק מלא במכבי חיפה ולהישאר בהרכב, ואם יגיע זימון לנבחרת, אראה בכך כבוד גדול ומחויבות".

אפק התייחס למשחק הגביע הצפוי לקבוצה בסוף השבוע הבא, מול הפועל רמת גן. "מדובר בקבוצה ביתית מובהקת שעושה דרכה לליגת העל. לא צריכה להיות כאן בעיה פסיכולוגית או התרפקות שלילית על משחק עבר. חובה לבוא ולנצח".

הבלם ווסט אנדרסון אמור להגיע הלילה לישראל והחלוץ אוסי רנספורד ינחת כנראה בלילה שבין חמישי לשישי, והוא עשוי ליטול חלק באימון המסכם. שלושה משחקני הסגל, אייל גולסה, מוחמד גדיר וישראל זגורי, יצטרפו לקבוצת הנוער שתצא ביום ראשון לטורניר בויארג'יו שבאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully