וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ספגה משחק על תנאי ללא קהל

הדיינים התחשבו בקבוצה, שספגה גם קנס של 12 אלף ש"ח בגין זריקת שקית גרעינים על מנשה. אבוטבול שוחרר מהאימון בגלל כאבים חזקים

באימון הפועל תל אביב היום (שלישי) שררה אווירה טובה, בעיקר בשל התיקו בבלומפילד בין מכבי חיפה למכבי תל אביב שהגדיל בסך הכל את הפער בצמרת בין הירוקים לאדומים בנקודה אחת בלבד. "מכבי עשו שירות טוב עם התיקו מול חיפה", אמר אחד השחקנים. "טוב שחיפה לא ברחה לנו ובשביל האוהדים שלנו טוב שמכבי לא ניצחו. אני מקווה שנחזור לנצח נגד בית"ר ולא ניתן לחיפה לברוח לנו במירוץ לאליפות".

באימון עצמו עדיין לא תורגל ההרכב שאמור לשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני משום שהקבוצה עדיין סובלת מפציעותיהם של שי אבוטבול, יגאל אנטבי וביבראס נאתכו. אבוטבול, שעבר אתמול טיפולים, חזר ולא התאמן בשל כאבים במפשעה, שב היום לאימון אך נטש את המגרש לקראת סיומו בגלל כאבים חזקים. הקשר יעבור מחר שוב סדרת טיפולים ויזכה ליום חופש יחד עם כל הקבוצה.

כמו אבוטבול, גם נאתכו ואנטבי ימשיכו בטיפולים. השלושה ייבדקו שוב ביום חמישי ולאחר מכן תתברר חומרת פציעתם. כרגע בהפועל הדאגה העיקרית היא לאנטבי, שפציעתו נראית הרצינית ביותר. בכל אופן, גוטמן עדיין מחכה לראות מיהם השחקנים שעשויים להיעדר נגד בית"ר, ואז יחליט על השינויים בהרכב.

הפועל ספגה משחק על תנאי ללא קהל

אחר הצהריים התנהל הדיון המשמעתי בהתאחדות לכדורגל על זריקת שקית הגרעינים של אוהדיה לעבר שלו מנשה במשחק לפני שבועיים מול מכבי נתניה. הקבוצה ספגה עונש של משחק אחד על תנאי ללא קהל וקנס של 12 אלף ש"ח. מאמן הכושר, רון ציבלין, ספג עונש על תנאי של הרחקה משני משחקים וקנס של 3,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully